خبر فوری

 
 
مذاکرات پاکستان و ایران در زمینه تجارت و تقویت همکاری ها + تکمیلی
کد خبر :2103099322

19:46 1398/11/19


برچسب ها : پاکستان و ایران, تجارت,

خانم عالیه حمزه ملک وزیر بازرگانی مجلس ملی پاکستان طی گفتگو در خصوص مذاکرات میان دو کشور پاکستان و ایران در صحن مجلس، گفت: پاکستان و ایران در زمینه تجارت و تقویت همکاری ها مذاکراتی انجام داده اند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خانم عالیه حمزه ملک وزیر بازرگانی مجلس ملی پاکستان طی گفتگو در خصوص مذاکرات میان دو کشور پاکستان و ایران در صحن مجلس، گفت: دو کشور در زمینه تدوین روش های تجارت برای تبادل کالا و تقویت همکاری در بخش های گمرک، کشاورزی و صنعت، مذاکراتی انجام داده اند. درحالی که واردات کاهش یافته و صادرات افزایش یافته است.

 

تکمیلی:

خانم عالیه حمزه در ادامه با بیان این موضوع که پاکستان و ایران شروع به بررسی معاملات غیر ارزی کرده اند از گفتمان در حال انجام با ایران در خصوص واردات و صادرات تحت سیستم "بارتر" خبر داد و گفت: علت توقف تجارت با ایران، تحریم های آمریکایی است؛ بیشتر از تحریم ها، مجازات خسارت وارد می‌کنند.

وی افزود: در رابطه با تمامی این موضوعات طی نشستی با مقامات ایرانی در ماه ژوئیه  بحث و تبادل نظر انجام شده است و ما همچنین یادداشتی در ماه نوامبر در رابطه با شروع تجارت برای آنها ارسال کرده ایم، اکنون بر عهده ایران است که چه زمانی در این رابطه فعالیتش را شروع می‌کند.

ارسال نظر

 
1