خبر فوری

 
 
مخبری ملت به چه قیمتی ؟!
کد خبر :1415819869

10:28 1397/05/01


نماینده انتخاباتی حزب MMA در کویتیه در کنفرانس برگزار شده در این شهر، شیعیان را متهم به فرستادن نوجوانانشان به سوریه را کرده است.


نماینده انتخاباتی حزب MMA در کویتیه در کنفرانس برگزار شده در این شهر، شیعیان را متهم به فرستادن نوجوانانشان به سوریه را کرده است.

طبق اطلاعات بدست آمده : لیاقت هزاره از جانب شرکت بین المللی حمل و نقل خود نامه ای را مبنی بر این که شیعیان جوانانشان را برای جنگ به سوریه می فرستند را تنظیم و آنرا برای سازمان اطلاعات و امنیت پاکستان ارسال کردہ است، این درحالی است که گفته میشود وی این کار را برای دستیابی به اهداف شخصی خویش و بدون مدرک، نامه را تنظیم و برای سازمان اطلاعات و امنیت پاکستان فرستاده است.
وی در نامه خود از سازمان اطلاعات و امنیت درخواست تفتیش شیعیان در این موضوع را نیز کرده بود.
طبق اظهارات وی در نامه اش : زائرانی که از پاکستان برای زیارت  می‌روند به همراه خود جوانانشان را نیز از آنجا به سوریه می فرستند این درحالیست که وی برای هیچ کدام از گفته های خویش مدرکی ندارد و وی برای گمراه کردن سازمان اطلاعات از اهداف خویش این نامه را تنظیم و ارسال کردہ است.
گفتنی است که وی این کار را برای مشهور کردن شرکت حمل و نقلی خویش انجام داده است تا شیعیان هنگام زیارت به جای اتوبوس های شخصی خود با اتوبوس های وی سفر بکنند که خوشبختانه وی در این کار خود ناکام ماند.







گفتنی است که وی نامزد انتخاباتی است و برای آراء خود نیازمند شیعیان است و شخصی که با نماینده انتخاباتی شدن مخبری ملت خویش را می‌کند خدا داند که با رسیدن به پُستی در مجلس عليه کشور خود نیز چه کارهایی را انجام خواهد داد؟!!

شیعیان اهل کویتیه نیز برای نه گفتن به سیاسیت های کثیف وی حتی حاضر به شرکت در جلسه سخنرانی این نامزد نیز نشدند.

ارسال نظر

 
1