خبر فوری

 
 
محکوم کردن عاملان حادثه تروریستی بزرگراه کوستل توسط دیگر مقامات پاکستان
کد خبر :679132645

16:21 1398/01/29


برچسب ها : بیانیه مقامات پاکستان, محکوم کردن,

عارف علوی رئیس جمهور پاکستان اظهار داشت : گسترش فساد در کشور توسط گروه های تروریستی همیشه با شکست مواجه شده و خواهد شد ، کشور همیشه در مبارزه با تروریست بیش از پیش متحد خواهد شد.


 

عارف علوی رئیس جمهور پاکستان اظهار داشت : گسترش فساد در کشور توسط گروه های تروریستی همیشه با شکست مواجه شده و خواهد شد ، کشور همیشه در مبارزه با تروریست بیش از پیش متحد خواهد شد.

عارف علوی رئیس جمهور پاکستان حادثه تروریستی بزرگراه کوستل مکران را محکوم کرد و گفت : در این حادثه جان با ارزش هموطنان مان از دست رفت و من با تمامی خانواده های کشته شدگان ابراز همدردی میکنم.

صادق سنجرانی پس از محکوم نمودن حادثه تروریستی بزرگراه کوستل مکران گفت : گروه های تروریستی با گرفتن جان هموطنان مان به هیچ عنوان به اهداف خود دست پیدا نخواهد کرد ، این حادثه تیراندازی یک اقدام خشونت آمیز و بزدلانه به حساب می آید.

زبیده جلال وزیر دفاع پاکستان طی محکوم نمودن این حادثه تیراندازی گفت : باید با تمامی اتفاقاتی که صلح و امنیت منطقه را به خطر می اندازد جلوگیری شود. در یک بیانیه خود اظهار داشت که این حادثه بسیار دردناک و غم انگیز بوده و بنده با خانواده کشته شدگان ابراز همدردی میکنم.

شاه محمود قریشی : شکی نیست که نیروهای خارجی در حمله بزرگراه کوستل دست داشته اند.

اسلام آباد : به گفته شاه محمود قریشی نیروهای خارجی در این حمله دست داشته اند.کشور هند به جای حل مشکلات ، دنبال بهانه می گردد و از دولت جدید کشور هند تقاضا داریم که تصمیمات عاقلانه تر اتخاذ نماید.

وی در ادامه افزود : پاکستان خواهان پایان تنش و درگیری با کشور هند می باشد.

شهریار آفریدی وزیر دولت پاکستان طی محکوم کردن عاملان حادثه ی تروریستی بزرگراه کوستل گفت : دشمنان در فکر آسیب زدن به فدراسون جهانی در پاکستان می باشند.وی در ادامه افزود : هر چه زود تر عاملان این تیراندازی دستگیر خواهند شد و به سزای اعمالشان خواهند رسید ، امروز احزاب و موسسات سیاسی دولت پاکستان با یکدیگر متحد شوند تا بتوان علیه دشمنان اقدامات لازم را انجام داد.

ارسال نظر

 
1