خبر فوری

 
 
محکوم کردن ترور سردار سلیمانی توسط نمازگزاران پاکستانی با سر دادن شعارهای ضدآمریکایی و صهیونیستی
کد خبر :1933882153

18:57 1398/10/13


برچسب ها : ایران, پاکستان, پاکستان و ایران, تظاهرات, حاج قاسم سلیمانی,

فعالان سیاسی و اعضای گروه های مذهبی امروز (جمعه) پس از اقامه نماز در شهرهای پاکستان در اعتراض به ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس تجمع کرده و اقدام وحشیانه آمریکا را محکوم کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از ایرنا، فعالان سیاسی و اعضای گروه های مذهبی امروز (جمعه) پس از اقامه نماز در شهرهای پاکستان در اعتراض به ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس تجمع کرده و اقدام وحشیانه آمریکا را محکوم کردند.

نمازگزاران پاکستانی پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای اسلام آباد، لاهور و کراچی تجمع اعتراض آمیز برگزار کرده و سپس پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

در اسلام آباد مسئولان ارشد سازمان دانشجویان "امامیه" شهادت مظلومانه سردار سلیمانی و شهدای همراه او بویژه ابومهدی المهندس جانشین فرماندهی الحشد الشعبی را به ملت ایران، مقام معظم رهبری و خانواده شهدا تسلیت گفتند.

آنان ضمن اعلام حمایت از محور مقاومت، از رهبران عالم اسلام به ویژه دولت و ذی نفعان سیاسی در پاکستان خواستند تا در برابر اقدامات وحشیانه و سیاست های مخرب آمریکا در منطقه سکوت نکنند.

معترضان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، با ملت ایران و سایر رزمندگان اسلام اعلام همبستگی کردند.

شهرهای لاهور و کراچی نیز امروز شاهد تجمع نمازگران پاکستانی بود. در کراچی صدها نفر از فعالان دانشجویی و اعضای گروه های اجتماعی در مسجد نور ایمان و همزمان در دانشگاه این شهر دست به تجمع زده و ترور سردار سلیمانی به دست آمریکا را محکوم کردند.

صبح امروز سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا)، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

ارسال نظر

 
1