خبر فوری

 
 
محکومیت مجدد رهبران حزب جماعت الدعوه در یک پرونده قضایی دیگر
کد خبر :193874804

16:36 1399/09/12


برچسب ها : جماعت الدعوه, دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم, لشکر طیبه, محکومیت,

دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم(ATC) سه تن از رهبران حزب جماعت الدعوه(لشکر طیبه) را در یک پرونده قضایی دیگر به تحمل چند ماه حبس محکوم نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم(ATC) سه تن از رهبران حزب جماعت الدعوه(لشکر طیبه) را در یک پرونده قضایی دیگر به تحمل چند ماه حبس محکوم نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جلسه بررسی پرونده قضایی سه تن از رهبران حزب جماعت الدعوه که در دایره مبارزه با تروریسم پلیس فیصل آباد تشکیل شده بود، امروز در شعبه سوم دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم به ریاست قاضی اعجاز احمد بتر برگزار گردید.

قاضی اعجاز احمد بتر پس از سمع اظهارات گواهان و دادخواست مربوطه که توسط نصیر الدین نیئر و محمد عمران فضل گل وکلای دادگستری ارائه شد، حکم محکومیت را صادر نمود.

طبق این حکم پروفسور ظفر اقبال و یحیی مجاهد هرکدام به تحمل 15 ماه حبس و پروفسور حافظ عبدالرحمن نیز به تحمل شش ماه حبس محکوم شدند.

دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم همچنین بررسی دیگر اتهامات درج شده در پرونده را به فردا پنجشنبه موکول نمود.

همچنین تعدادی دیگر از رهبران و کارکنان حزب جماعت الدعوه در شعبه یک دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم به ریاست قاضی ارشد حسین بته حاضر شدند و پرونده قضایی تشکیل شده علیه آنان طبق مواد 88-19 و 23-19 مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است رهبران حزب جماعت الدعوه(گروه تروریستی لشکر طیبه) در پرونده قضایی با نزدیک به 41 ماده قانونی تحت پیگرد قرار دارند و تاکنون حکم مجازات در خصوص 25 ماده برای آنان صادر شده است و دادرسی و محکومیت در خصوص دیگر مواد قانون ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1