خبر فوری

 
محکومیت حمله نیروهای اشغالگر اسرائیل به مسجدالاقصی توسط وزارت امور خارجه پاکستان
کد خبر :766920042

16:17 1401/02/10


برچسب ها : اسرائیل, فلسطین, محکوم, محکوم کردن, محکوم کردن حادثه تروریستی, مسئله فلسطین, مسجدالاقصی,

پاکستان حمله اخیر نیروهای امنیتی اسرائیل اشغالگر به مسجدالاقصی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و زخمی شدن تعداد زیادی از نمازگزاران را به شدت محکوم کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | پاکستان حمله اخیر نیروهای امنیتی اسرائیل اشغالگر به مسجدالاقصی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و زخمی شدن تعداد زیادی از نمازگزاران را به شدت محکوم کرد.

بر اساس جزئیات، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای نوشت: در دو هفته گذشته حدود 300 فلسطینی در حملات اسرائیل تروریست به مسجد الاقصی مجروح شده اند که مذموم است؛ همچنین استفاده بی رویه از زور توسط نیروهای اشغالگر اسرائیل علیه فلسطینیان بی گناه نقض کلیه قوانین حقوق بشر است و این گونه حملات به فلسطینیان حرمت اماکن مقدس اسلامی را نیز نقض می کند.

وی افزود: پاکستان از جامعه بین‌المللی خواستار اقدام فوری جهت پایان دادن به نقض‌های پی در پی اسرائیل اشغالگر می باشد که منجر به خشونت، تنش و بی‌ثباتی در منطقه شده و تهدیدی برای جهان اسلام است.

وی ادامه داد: ما بر حمایت خود از مردم فلسطین و آرمان آن که همیشه یک اصل تعیین کننده در سیاست خارجی پاکستان بوده است، تاکید و تقاضای خود را جهت بازگشت یک کشور پایدار، مستقل و فلسطینی با مرزهای قبل از سال 1967 به پایتختی قدس شریف تجدید می کنیم و معتقدیم که این تنها راه حل جامع و پایدار برای حل مشکل فلسطین می باشد که در قطعنامه های مربوطه سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی نیز ذکر شده است.

ارسال نظر

 
1