خبر فوری

 
 
محکومیت حمله به نیروهای امنیتی توسط مقامات و سیاستمداران پاکستان
کد خبر :625785425

10:31 1398/05/06


برچسب ها : ارتش پاکستان, بلوچستان, حمله تروریستی, نیروهای امنیتی پاکستان, وزیرستان شمالی,

مقامات و سیاستمداران مختلف پاکستانی، حملات تروریست ها به نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در منطقه وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا و ایالت بلوچستان را به شدت محکوم کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز مقامات و سیاستمداران مختلف پاکستانی، حملات تروریست ها به نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در منطقه وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا و ایالت بلوچستان را به شدت محکوم کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده مقامات بلندپایه دولتی و نظامی از جمله عمران خان نخست وزیر، ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه و سردار جام کمال وزیر ارشد بلوچستان و دیگر سیاستمداران و رهبران احزاب مختلف سیاسی از جمله شهباز شریف رئیس حزب مسلم لیگ(ن)، بلاول بوتو رئیس حزب مردم پاکستان، سناتور سراج الحق رئیس حزب جماعت اسلامی و راجا فاروق حیدر نخست وزیر منطقه آزاد کشمیر حملات تروریست ها به نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و جان باختن ده نظامی ارتش را محکوم نمودند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان

عمران خان نخست وزیر پاکستان در واکنش به حمله تروریست ها به نیروهای امنیتی ارتش، با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم نمودن این حملات اظهار داشت: من به روان جان باختگان ارتش که در حمله تروریست ها جان خود را ایثار نمودند سلام و درود می فرستم و به بازماندگان این افراد تسلیت عرض می کنم، ما را در غم خود شریک بدانید.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان

طبق اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان نیز با سلام و درود به جان باختگان این حملات اظهار داشت: به خانواده جان باختگان درود می فرستم، این حملات نشان دهنده پایان قدرت دشمنان ماست، ما دفاع از وطن و خاک خود را تحت هر شرایطی ادامه خواهیم داد و با ایثار و جان فشانی از کشور خود دفاع خواهیم کرد.

وی افزود: پاکستان با ثبات و اقتدار در حال گام برداشتن به سوی امنیت پایدار است و دشمن با ناامیدی در تلاش برای برهم زدن امنیت کشور است.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در واکنش به حملات مختلف تروریست ها به نیروهای امنیتی ارتش پاکستان با محکومیت شدید و ابراز تسلیت به خانواده های جان باختگان این حملات اظهار داشت: ملت پاکستان به روان جان باختگان ارتش در این حادثه درود می فرستند، اقداماتی از این قبیل باعث کاهش همت و صلابت ما نخواهد شد.

سردار جام کمال خان وزیر ارشد ایالت بلوچستان

سردار جام کمال خان وزیر ارشد ایالت بلوچستان نیز با اظهار تاسف در خصوص جان باختن جوانان ارتش در این حملات گفت: نیروهای امنیتی جان فشانی های بسیاری در مسیر دفاع از کشور انجام داده اند، تمام ملت پاکستان شریک غم خانواده های جان باختگان این حملات است، تروریست ها به مجازات اقدامات خود خواهند رسید.

شهباز شریف رئیس حزب مسلم لیگ-ن

شهباز شریف رهبر حزب مسلم لیگ(ن) نیز با محکوم نمودن این حملات اظهار داشت: نیروهای مسلح ایثار و جان فشانی بسیاری را برای دفاع از وطن انجام داده اند، خداوند مرتبه جان باختگان این حملات را متعالی گرداند و به بازماندگان نیز صبر و تحمل اعطا فرماید.

وی افزود: دولت افغانستان باید با اقدام علیه تروریست ها در خاک خود، با حملات آنان به سوی خاک پاکستان مقابله نماید.

بلاول بوتو رئیس حزب مردم پاکستان

بلاول بوتو رئیس حزب مردم پاکستان نیز حملات وزیرستان شمالی و ایالت بلوچستان را محکوم کرد، وی با اظهار تاسف نسبت به جان باختن جوانان ارتش پاکستان در این حملات آنان را قهرمان اصلی ملت خواند و گفت: پاکسازی مناطق مرزی از لوث پناهگاه های تروریست ها امری ناگزیر و ضروریست.

سناتور سراج الحق رئیس حزب جماعت اسلامی

سناتور سراج الحق رئیس حزب جماعت اسلامی پاکستان نیز از درگاه خداوند متعال خواستار بلندی مرتبه جان باختگان این حملات و صبر و بردباری برای بازماندگان این افراد شد.

وی افزود: جان باختگان ارتش تاج سر ملت پاکستان هستند و ما به این جوانان افتخار می کنیم، خون این جوانان نتیجه بخش خواهد بود و امنیت و صلح در پاکستان برقرار خواهد شد.

راجا فاروق حیدر نخست وزیر منطقه آزاد کشمیر

راجا فاروق حیدر نخست وزیر منطقه آزاد کشمیر همچون دیگر سیاستمداران پاکستان با تقدیر از جان فشانی جوانان نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در دفاع از خاک کشور اظهار داشت: نیروهای مسلح ارتش پاکستان قربانیان زیادی را برای حافظت از تمامیت ارضی پاکستان و کشمیر اهدا نموده اند، شهدای ارتش پاکستان قهرمانان ما هستند، تمام ملت پاکستان در کنار خانواده های جان باختگان این حملات حضور دارند.

 

بخوانید: جان باختن شش نیروی مرزبانی پاکستان در تیراندازی تروریست ها از داخل خاک افغانستان

بخوانید: حمله افراد مسلح به نیروهای امنیتی در منطقه کامبنگ بلوچستان

ارسال نظر

 
1