خبر فوری

 
 
محکومیت انفجار تروریستی پیشاور توسط مقامات سیاسی پاکستان
کد خبر :681725717

14:04 1399/08/06


برچسب ها : پلیس پیشاور, حادثه تروریستی, رئیس جمهور پاکستان, نخست وزیر پاکستان, وزیر ارشد ایالت خیبر پختون خوا,

رئیس جمهور، نخست وزیر و دیگر مقامات دولت و روسای احزاب سیاسی پاکستان انفجار تروریستی پیشاور را محکوم نمودند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رئیس جمهور، نخست وزیر و دیگر مقامات دولت و روسای احزاب سیاسی پاکستان انفجار تروریستی پیشاور را محکوم نمودند.

دکتر عارف علوی رئیس جمهور و عمران خان نخست وزیر، اعجاز احمد شاه وزیر کشور، بلاول بوتو رئیس حزب مردم پاکستان، محمود خان وزیر ارشد ایالت خیبر پختون خوا طی پیام های جداگانه با ابراز تاسف شدید نسبت به جان باختن شمار زیادی از شهروندان پاکستانی، این اقدام وحشیانه تروریست ها در به خاک و خون کشیدن شهروندان بی گناه را محکوم نمودند.

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در پیامی ضمن محکوم نمودن شدید حمله تروریستی به مدرسه دینی پیشاور، به خانواده جان باختگان این حادثه تروریستی تسلیت گفت و برای مجروحان نیز سلامتی و بهبودی فوری را از خداوند متعال مسئلت نمود.

عمران خان نخست وزیر پاکستان نیز انفجار تروریستی پیشاور را به شدت محکوم و برای مجروحان این حادثه آرزوی بهبودی هرچه فوری نمود.

اعجاز احمد شاه وزیر کشور دولت فدرال پاکستان نیز با ناجوانمردانه خواندن اقدام تروریست ها در حمله به کودکان گفت: ما مدیون فداکاری فرزندان خود هستیم، تمامی عوامل مرتبط با این حمله به سزای اعمال خود خواهند رسید.

محمود خان وزیر ارشد ایالت خیبر پختون خوا با ابراز تاسف شدید نسبت به جان باختن شهروندان بی گناه در جریان این حمله تروریستی گفت: مسببان این حمله تروریستی از چنگ قانون در امان نخواهند بود.

وی با صدور دستور به پلیس برای آغاز تحقیقات و بررسی تمامی ابعاد این حمله تروریستی گفت: هدف قرار دادن کودکان مظلوم و بی گناه اقدامی قابل محکوم و ظالمانه است.

وزیر ارشد با ابراز همدردی با خانواده های آسیب دیده ، مدیریت بیمارستان ها را برای ارائه بهترین کمک های پزشکی به آسیب دیدگان هدایت کرد.

مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند و عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت پنجاب نیز در پیام های جداگانه حمله تروریستی پیشاور را محکوم نمودند.

بلاول بوتو زرداری رئیس حزب مردم پاکستان نیز طی سخنانی تند، حمله تروریستی پیشاور را محکوم نمود.

وی اظهار داشت: عاملان حمله به شهروندان بی گناه، پیرو و پایبند به هیچ دین و مذهبی نیستند، تمامی آنها آدمانی وحشی هستند، تروریست ها نخواهند توانست از عزم و اراده ملت پاکستان بکاهد.

وی با ابراز همدردی و همبستگی با اعضای خانواده جان باختگان این حادثه گفت: باید تمامی امکانات در روند درمان مجروحان این حادثه به کار بسته شود.

ارسال نظر

 
1