خبر فوری

 
 
محکومیت امام جماعت عضو حزب جماعت الدعوه به 25 سال حبس
کد خبر :798706710

16:05 1399/10/09


برچسب ها : اداره ملی مبارزه با تروریسم, جماعت الدعوه, دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم, غلام رسول ربانی, لشکر طیبه, محکومیت, کراچی,

دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم کراچی امام جماعت وابسته به حزب جماعت الدعوه را به تحمل 25 سال حبس و پرداخت جزای نقدی 20 میلیون روپیه محکوم نمود.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم کراچی امام جماعت وابسته به حزب جماعت الدعوه را به تحمل 25 سال حبس و پرداخت جزای نقدی 20 میلیون روپیه محکوم نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جلسه بررسی پرونده غلام رسول ربانی از اعضای وابسته به حزب ممنوعه جماعت الدعوه(لشکر طیبه) امروز سه شنبه در شعبه دوازهم دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم واقع در زندان مرکزی شهر کراچی برگزار گردید.

در این جلسه غلام رسول ربانی امام جماعت حزب جماعت الدعوه به تحمل 25 سال حبس و پرداخت جزای نقدی 2.2 میلیون روپیه محکوم شد.

همچنین  قاضی دادگاه طی حکمی به وزارت آموزش دولت محلی سند دستور ضبط مدرسه دینی و مسجد واقع در منطقه ملیر کراچی به نام «باب الحرمین شریفین» و به کنترل درآوردن مسئولیت را صادر نمود.

طبق دادخواست ارائه شده در این پرونده سازمان مبارزه با تررویسم 21 آبان ماه سال جاری پیگردهای قانونی علیه غلام رسول ربانی را آغاز نمود که بر اساس آن وی مدرسه دینی و مسجدی به نام حرمین الشریفین را به منظور دریافت کمک های مالی و تامین مالی حزب ممنوعه جماعت الدعوه(لشکر طیبه) در منطقه جمالی گوت شهرک واقع در شهرک ملیر کراچی تاسیس نموده بود.

در این دادخواست آمده است که مبالغ جمع آوری شده از این طریق به منظور انجام اقدامات تروریستی در سطح کشور مورد استفاده قرار می گیرد و بر اساس ماده مقابله با تروریسم مصوب سال 1997 میلادی به عنوان تامین مالی تروریسم تلقی می شود.

ارسال نظر

 
1