خبر فوری

 
 
محکومیت اقدام فرانسه در هتک حرمت پیامبر اسلام(ص) از سوی نمایندگان سنای پاکستان
کد خبر :1521435331

10:25 1399/08/06


برچسب ها : اسلام هراسی, پاکستان و فرانسه, مجلس سنای پاکستان, محکومیت,

نمایندگان مجلس سنای پاکستان با صدور بیانیه ای اقدام شنیع دولت فرانسه در هتک حرمت به پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و افزایش اقدامات اسلام هراسانه در این کشور را محکوم نمودند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نمایندگان مجلس سنای پاکستان با صدور بیانیه ای اقدام شنیع دولت فرانسه در هتک حرمت به پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و افزایش اقدامات اسلام هراسانه در این کشور را محکوم نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، طرح تصویب بیانیه در محکومیت انتشار محتوای اهانت آمیز با حمایت های دولتی و همچنین افزایش اسلام هراسی در فرانسه از سوی دکتر شهزاد وسیم رهبر مجلس سنای پاکستان ارائه گردید.

در این بیانیه آمده است: عشق به حضرت محمد(ص) بخشی از ایمان و اعتقاد ماست و هیچ مسلمانی هتک حرمت در مرتبت وی را برنخواهد تابید، اینگونه اقدامات احساسات مسلمانان را خدشه دار می کند و جامعه جهانی باید برای متوقف نمودن آن اقدام جدی نماید.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: حمایت های دولتی از اینگونه اقدامات به افزایش اختلافات و تفرقه میان مذاهب و ادیان مختلف منجر خواهد شد.

این بیانیه با رای موافق تمامی نمایندگان مجلس سنای پاکستان مورد تصویب قرار گرفت، محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در این نشست دستور داد نسخه ای از این بیانیه به دفتر وزارت امور خارجه پاکستان و سفارت فرانسه ارسال گردد.

ارسال نظر

 
1