خبر فوری

 
محمود قریشی : درصورت بروز هرگونه تجاوزی از جانب هند پاسخ محکمی خواهیم داد
کد خبر :526431784

17:26 1397/12/17


برچسب ها : پاکستان, هند,

وزیر امور خارجه پاکستان شاه محمود قریشی در لحن تند و خشن در پیامی خطاب به هند گفت : درصورتی که از جانب شما کمترین خطری ما را تهدید کند، پاسخ کوبنده و محکمی خواهیم داد.


 

به گزارش راز نیوز، وزیر امور خارجه پاکستان شاه محمود قریشی در لحن تند و خشن در پیامی خطاب به هند گفت : درصورتی که از جانب شما کمترین خطری ما را تهدید کند، پاسخ کوبنده و محکمی خواهیم داد. درحالی که ما خلبان شما را سالم بازگرداندیم، شما جسد شهروند ما را بازگرداندید، باوجود اقدامات متجاوزانه هند، ما همچنان خواستار امنیت و صلح هستیم. کشور هندی که درتلاش برای تنها کردن پاکستان در سطح دیپلماتیک بود، اکنون خود تنها مانده است. هند مجبور به دادن حق خودمختاری و استقلال به ملت کشمیر خواهد شد.

محمود قریشی در ادامه سخنان خود ابراز داشت : هم اکنون ملت هند نیز خواستار دادن حق خودمختاری به کشمیری ها است. در حالی که چین 800 میلیون نفر از جمعیت خود را از زیر خط فقر به بالا کشاند، نخست وزیر عمران خان نیز در تلاش برای از بین بردن فقر است، اما مودی تنها به فکر انتخابات.

کل ملت پاکستان درکنار یکدیگر و با اتحاد و همدلی با دشمن مبارزه خواهد کرد، ما به هند هشدار می دهیم که پاکستان فعلی، پاکستان زمان 1971 میلادی نیست.

ارسال نظر

 
1