خبر فوری

 
 
محمود قریشی : از شرکت های ژاپنی دعوت به سرمایه گذاری در پاکستان می کنیم
کد خبر :407287570

17:26 1398/02/03


برچسب ها : اقتصاد, پاکستان, تجارت, ژاپن, وزیر امور خارجه,

وزیر خارجه پاکستان پس از شرکت در مهمانی ویژه سفارت پاکستان در توکیو و دیدار با اعضای هیئت پارلمان دوستانه ژاپن_پاکستان، در مهمانی خصوصی کمیته همکاری تجاری پاکستان_ژاپن شرکت کرده و از شرکت های ژاپنی دعوت به سرمایه گذاری در پاکستان کرد.


به گزارش راز نيوز، محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان پس از شرکت در مهمانی ویژه در سفارت پاکستان در ژاپن، به دلیل خدمات ارزنده به سشرو ایتوکی رئیس هیئت پارلمان دوستانه ژاپن_پاکستان نشان هلال پاکستان را اهدا کرد. قابل ذکر است که سشرو ایتوکی فعالیت های زیادی برای روابط دوستانه دو کشور ژاپن_پاکستان انجام داده است.

 

 

 

محمود قریشی پس از اهدای نشان هلال پاکستان به ایتوکی، ابراز داشت که وی تلاش های زیادی در زمینه توسعه روابط اقتصادی میان دو کشور انجام داده است. اعضای هیئت پارلمان دوستانه ژاپن_پاکستان در دیدار با محمود قریشی به وی خوش آمدید گفتند. وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این دیدار اقدامات انجام شده از سوی اعضای هیئت پارلمان دوستانه ژاپن_پاکستان تشکر کرده و این اقدامات را قابل قدردانی خواند.
 
وزیر خارجه پاکستان پس از شرکت در مهمانی ویژه سفارت پاکستان و دیدار با اعضای هیئت پارلمان دوستانه ژاپن_پاکستان، در مهمانی خصوصی کمیته همکاری تجاری پاکستان_ژاپن شرکت کرد. وی با شرکت در این مهمانی، پس از دعوت از شرکت های ژاپنی برای سرمایه گذاری در پاکستان، ابراز داشت، پاکستان دارای زمینه و فرصت های بسیاری برای سرمایه گذاری است. دولت فعلی پاکستان علاوه بر بهبودی وضعیت امنیتی، ثبات، ساخت و ساز، پیشرفت و وضعیت مردمی، در حال فعالیت در خصوص توسعه اقتصاد نیز است. وی اذعان داشت که شرکت های ژاپنی علاوه بر سرمایه گذاری در زمینه های آی تی، محصولات و کشاورزی، می توانند در دیگر بخش ها سرمایه گذاری کنند. ما از سرمایه گذاران ژاپنی دعوت می‌کنیم تا با شرکت در مناطق ویژه اقتصادی پاکستان ، به بازارهای گسترده دست یابند.
طرفین در این دیدار از وضعیت موجود تجارتی میان دو کشور ابراز رضایت کردند.
 
 

 

 
 

 

 
 
 
 

ارسال نظر

 
1