خبر فوری

 
 
محمد نفیس زکریا: پاکستان برای روابط خود با بریتانیا اهمیت قائل است
کد خبر :1286293139

17:21 1398/03/02


برچسب ها : بریتانیا, پاکستان, تجارت, سرمایه گذاری, کمیساریای عالی,

محمد نفیس زکریا کمیساریای عالی پاکستان در بریتانیا در دیدار با تام تگندحت رئیس کمیته امور خارجی مجلس مردمی لندن گفت: پاکستان برای روابطش با بریتانیا اهمیت زیادی قائل است و خواهان توسعه هرچه بیشتر روابط تجاری و سرمایه گذاری در بخش های متعدد نیز است.


 

لندن: به گزارش رازنیوز، محمد نفیس زکریا کمیساریای عالی پاکستان در بریتانیا در دیدار با تام تگندحت رئیس کمیته امور خارجی مجلس مردمی لندن گفت: پاکستان برای روابطش با بریتانیا اهمیت زیادی قائل است و خواهان توسعه هرچه بیشتر روابط تجاری و سرمایه گذاری در بخش های متعدد نیز است. وی خطاب به تاجران و سرمایه گذاران، آنها را از سیاست های ترغیب کننده به سرمایه‌گذاری دولت پاکستان آگاه کرده و با رئیس کمیته امور خارجی در رابطه با موضوعات مختلفی من جمله روابط دوجانبه دو کشور از جهت های گوناگون به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
تام تگندحت در این دیدار فعالیت پاکستانی های مقیم بریتانیایی را که نقش مثبت در روابط دو کشور پاکستان و بریتانیا ایفا میکنند را قابل تحسین خواند.
ناگفته نماند، کمیساریای عالی بریتانیا ماه گذشته در بیانیه ای کشور پاکستان را حائز اهمیت بسزایی برای بریتانیا قرار داده و آن را کشوری مهم خوانده بود. وی بیان داشت، منافع ملی ما وابسته به پیشرفت و خرسندی پاکستان هستند. بریتانیا دومین بازار بزرگ برای صادرات کالاهای پاکستانی است.

ارسال نظر

 
1