خبر فوری

 
 
محمد صادق سنجرانی: پاکستان روابط با قطر را مهم می داند
کد خبر :211763229

16:40 1399/06/10


برچسب ها : پاکستان و قطر, رئیس مجلس سنای پاکستان, سرمایه گذاری, سفیر قطر, قطر,

محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در دیدار با شیخ سعود بن عبدالرحمن الثانی سفیر قطر، در مورد روابط دوجانبه، وضعیت پیش آمده درپی شیوع ویروس کرونا، وضعیت منطقه ای و بین المللی و همکاری نهادی به گفتگو پرداخت .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در دیدار با شیخ سعود بن عبدالرحمن الثانی سفیر قطر، در مورد روابط دوجانبه، وضعیت پیش آمده درپی شیوع ویروس کرونا، وضعیت منطقه ای و بین المللی و همکاری نهادی به گفتگو پرداخت و گفت: روابط با قطر را مهم می دانیم و دو کشور در برهه های حساس با یکدیگر همکاری هایی داشته اند. وضعیت غیر معمولی در اثر شیوع ویروس کرونا در سطح جهان بوجود آمده است، و همکاری با یکدیگر در سطح جهانی در این زمینه امری ضروری است. دولت درحال انجام هرگونه تلاش برای کنترل این بیماری است. پارلمان های منطقه ای و بین المللی در چنین وضعیتی مسئولیت سنگینی برعهده دارند و وقت اتخاذ استراتژی مشترک فرا رسیده است. وی بر ضرورت از سر گیری فعالیت های اقتصادی، تاکید کرد.

طرفین ضمن توافق برای تقویت همکاری های پارلمانی، بر همکاری های دوجانبه برای کنترل بیماری همه گیر تاکید کرده و ابراز داشتند: همکاری های دوجانبه در بستر های مخصوص، اعتماد به یکدیگر را نشان می دهد و همکاری ایده آل در زمینه های آی پی یو، مجمع پارلمان آسیا و سایر موضوعات مهم بین دو کشور یافت می شود.

رئیس مجلس سنای پاکستان با ابراز این موضوع که فرصت های سرمایه گذاری زیادی در پاکستان وجود دارد، گفت: سرمایه گذاران قطری می توانند استفاده بهینه ای از این فرصت ها را داشته باشند. می توان سرمایه گذاری در بخش های انرژی، زیر ساخت ها، معادن و سایر بخش ها را گسترش بخشید.  

ارسال نظر

 
1