خبر فوری

 
 
مجلس شورای عمان: خواستار حل مسالمت آمیز مسئله کشمیر مطابق با قطعنامه های شورای امنیت هستیم
کد خبر :92060526

18:58 1398/06/12


برچسب ها : پاکستان, عمان, مجلس,

هیئت ده نفری مجلس شورای عمان به رهبری خالد بن هلال ناصر المعمولی عصر امروز وارد کشور پاکستان شده و مورد استقبال توسط اسد قیصر رئیس مجلس ملی پاکستان و دیگر نمایندگان و افسران مجلس قرار گرفت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، هیئت ده نفری مجلس شورای عمان به رهبری خالد بن هلال ناصر المعمولی عصر امروز وارد کشور پاکستان شده و مورد استقبال توسط اسد قیصر رئیس مجلس ملی پاکستان و دیگر نمایندگان و افسران مجلس قرار گرفت.
هیئت عمانی در این بین عنوان داشت، از سازمان ملل درخواست حل مسالمت آمیز مسئله کشمیر مطابق با قطعنامه های شورای امنیت را کرده ایم، مسئله کشمیر یک برنامه ناقص برای تقسیم منطقه است و صلح در منطقه بدون حل این مسئله امکان پذیر نخواهد بود. گفتنی است هیئت عمان با کاشت نهال دوستی در فضای سبز پارلمان، تعمق دوستی ما بین دو کشور را به نمایش گذاشت.
اسد قیصر طی این نشست پس از ارائه گزارشی تفصیلی از وضعیت کشمیر و جنایات هند در این منطقه و با ابراز این موضوع که دوستی فی ما بین دو کشور از اهمیت بسزایی برای اسلام آباد برخوردار است، گفت: پاکستان به دنبال ایجاد مشارکت با کشور برادر عمان در توسعه منطقه، سرمایه‌گذاری و سایر بخش های مهم است و این کشور همچنین برای صلح، توسعه و رونق منطقه به دنبال گسترش روابط نزدیک با همه کشورهای همسایه و دوست است. مبادلات نمایندگان در سطح پارلمانی باعث بهره مندی از تجربیات یکدیگر می‌شود.
رئیس هیئت عمان نیز گفت‌: عمان علاقه مند برای توسعه روابط با پاکستان بوده و به همکاری های همه جانبه خود با پاکستان ادامه خواهد داد. با تحرک دیپلماسی پارلمانی می‌توان از تجربیات یکدیگر در زمینه های مختلف استفاده کرد.

ارسال نظر

 
1