خبر فوری

 
 
متوقف شدن فعالیت قطار دوستی سریع السیر پاکستان-هند
کد خبر :409908996

12:29 1397/12/09


برچسب ها : قطار دوستی پاکستان و هند, هند و پاکستان,

فعالیت قطار سریع السیر لاهور-دهلی نو به علت اختلاف و کمشکش میان پاکستان و هند متوقف گردید.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان، فعالیت قطار سریع السیر لاهور-دهلی نو به علت اختلاف و کمشکش میان پاکستان و هند متوقف گردید.

طبق گفته مقامات راه آهن پاکستان، قطار خط لاهور دهلی نو امروز لغو گردید و  فعالیت قطار در این مسیر ریلی تا اطلاع ثانوی متوقف خواهد ماند.

روز گذشته سخنگوی مرکز راه آهن لاهور از فعالیت خط لاهور-دهلی نو بر اساس برنامه عادی خود خبر داده بود و قرار بود این قطار ساعت 8 لاهور را به مقصد پایتخت هند ترک نماید.

پس از وزارت خارجه پاکستان با صدور بیانیه ای از متوقف شدن فعالیت این قطار تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: پس از عادی شدن وضعیت امنیت و روابط دو کشور، قطار این مسیر مجددا راه اندازی خواهد شد.

لازم بذکر است قطار اکسپرس صلح پاکستان-هند به صورت دو روز در هفته در روزهای دوشنبه و جمعه از لاهور از مسیر مرز واگه به مقصد هند فعالیت می نمود.

از سوی دیگر مسافران عازم هند از کراچی وارد لاهور شده اند و اکنون به علت متوقف شدن فعالیت این قطار، مسافران دچار سرگردانی شده اند.

تعطیلی ناگهانی این قطار باعث سرگردانی بسیاری از مسافران در ایستگاه راه آهن لاهور گردیده است و آرزوی برقراری هرچه زودتر صلح میان دو کشور را نمودند.

ارسال نظر

 
1