خبر فوری

 
مائیکل کوگل مین: آمریکا برای همکاری بیشتر پاکستان در زمینه صلح افغانستان، BLA را تروریست قرار داد
کد خبر :225033297

15:29 1398/04/15


برچسب ها : آمریکا, افغانستان, پاکستان, طالبان,

مائیکل کوگل مین کارشناس امور آسیای جنوبی اداره تحقیقاتی "ولسن سسینتر" واشنگتن طی گفتگو با خبرگزاری VOAگفت: آمریکا به منظور همکاری و کمک های بیشتر پاکستان با آمریکا در زمینه صلح افغانستان، ارتش آزادی بخش بلوچستان BLA را در فهرست تروریسم جهانی قرار داده است.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز، مائیکل کوگل مین کارشناس امور آسیای جنوبی اداره تحقیقاتی "ولسن سسینتر" واشنگتن طی گفتگو با خبرگزاری VOAگفت: آمریکا به منظور همکاری و کمک های بیشتر پاکستان با آمریکا در زمینه صلح افغانستان، ارتش آزادی بخش بلوچستان BLA را در فهرست تروریسم جهانی قرار داده است. عمران خان نخست وزیر پاکستان به زودی سفری به آمریکا خواهد داشت و ترامپ درعوض همکاری بیشتر پاکستان در خصوص طالبان، بی ال ای را در فهرست تروریسم جهانی قرار داده است.


وی در پاسخ به سوالی ابراز داشت، هرچند که این اقدام آمریکا بی ال ای را تحت تاثیر خاصی قرار نخواهد داد، همچون دیگر گروه هایی که قبل از این نیز توسط آمریکا در فهرست تروریسم جهانی قرار گرفته اند اما عملیات های تروریستی آنها کاهش نیافته است، اما این امر موجب تاثیرات مثبت در زمینه روابط دیپلماتیک میان دو کشور پاکستان_آمریکا خواهد شد.

ارسال نظر

 
1