خبر فوری

 
 
لیاقت بلوچ: لجاجت نخست وزیر در زمینه فاجعه مچ قلب همه ملت را لرزاند
کد خبر :742964423

19:15 1399/10/21


برچسب ها : جماعت اسلامی, شورای همبستگی ملی پاکستان, شیعه, شیعیان پاکستان, شیعیان هزاره, عمران خان, لیاقت بلوچ, نخست وزیر پاکستان,

لیاقت بلوچ نایب امیر جماعت اسلامی و دبیرکل شورای همبستگی ملی ضمن انتقاد از رفتار عمران خان نخست وزیر پاکستان اظهار داشت که لجاجت و تعصب عمران خان نخست وزیر پاکستان در رابطه با ترور کارگران زحمت کش جامعه هزاره باعث شکسته شدن دل های ملت شده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| لیاقت بلوچ نایب امیر جماعت اسلامی و دبیرکل شورای همبستگی ملی ضمن انتقاد از رفتار عمران خان نخست وزیر پاکستان اظهار داشت که لجاجت و تعصب عمران خان نخست وزیر پاکستان در رابطه با ترور، قتل و حادثه وحشت ناک کارگران زحمت کش جامعه هزاره باعث شکسته شدن دل های ملت شده و ضربه محکمی به زخم بازماندگان شهدا وارد کرده است. درحالیکه وظیفه دولت حفاظت از جان و مال و آبروی مردم است.

دبیرکل در ادامه بیانات خود با بیان اینکه نشست ابراز تسلیت شورای همبستگی ملی ساعت 2:30 ظهر در اسلام آباد فراخوانده شده است، مجازات شدید علیه افراد توهین کننده به پیامبر در فضای مجاز را اشد ضروریات عصر فعلی دانست و گفت: پاکستان یک کشور بر مبنای ایدئولوژی اسلامی است و حفاظت از شعائر اسلامی، عقیده آخرین پیامبر، عصمت پیامبران و عظمت رسول الله (صلی الله علیه و آله وسلم) وظیفه دولت است.

لیاقت بلوچ در ادامه گفت: ریشه کن کردن عناصر افراط گرا از وظایف قانونی دولت است، بیان به سبک غربی در پاکستان قابل اجرا نیست. وی اظهار داشت که نظام قرآن و سنت، برتری قانون اساسی پاکستان در همه جبهه ها برای حاکمیت اسلام لازمه اهداف استقرار پاکستان است.

شایان ذکر است عمران خان نخست وزیر پاکستان در واکنش به پیام خانواده های شهدای حادثه مچ که خواستار حضور او بین معترضان و متعهد شدن، شده و تدفین شهدا را منوط به حضور او کرده بودند، گفته بود که هیچ کجای جهان نخست وزیر را تحت فشار قرار نمی دهند و از او باج خواهی کنند. این سخنان وی توسط بسیاری از مقامات شیعه و سیاسی مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود و در فضای مجازی نیز محتویاتی با عنوان "من باج خواه نیستم" منتشر شد.

ارسال نظر

 
1