خبر فوری

 
لورالائی : کشته شدن 2 تن از نیرو های FC در اثر تیراندازی افراد ناشناس
کد خبر :1923563886

16:27 1397/11/27


تیراندازی افراد ناشناس در منطقه ی لورالائی پاکستان باعث کشته شدن 2 تن از نیرو های FC نیز شد.


تیراندازی افراد ناشناس در منطقه ی لورالائی پاکستان باعث کشته شدن 2 تن از نیرو های FC نیز شد.

براساس گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری بلوچستان پست : تیراندازی افراد ناشناس در منطقه ی لورالائی باعث کشته شدن 2 تن از نیرو های FC نیز شد.

طبق اطلاعات به دست آمده : دو نفر از افراد ناشناس سوار بر موتور سیکلت در نزدیکی خیابان زوب در لورالائی به نیرو های FC حمله کرده و شروع به تیراندازی نمودند که در نتیجه آن 2 تن از آنان نیز جان خود را از دست داده و 1 نفر نیز به شدت زخمی شد.

 

 

پس از این حادثه ، پلیس خود را به محل حادثه رساند و بدن کشته ها و زخمی ها را به مراکز درمانی منتقل نمود . طبق گفته پلیس : اسامی افراد کشته شده شامل علاوالدین که متعلق به منطقه ی لکی مروت و دیگری به نام انور از منطقه ی کرک بوده است.

به یاد داشته باشید : در ماه گذشته افراد ناشناس طی حمله به ایست بازرسی 4 نیروی امنیتی کشتند. پیش از این در منطقه ی مهاجر لورالائی ، افراد ناشناس شروع به تیراندازی نمودند که در نتیجه آن محمد عادل جان  خود را از دست داد.

طبق اطلاعات به دست آمده : مسولیت تمام حملاتی که پیش از این در این منطقه اتفاق افتاد گروه تروریستی مذهبی افراط گرا پذیرفته است اما تا کنون هیچ گروه تروریستی مسولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

ارسال نظر

 
1