خبر فوری

 
 
لغو مجازات شهروند شیعه متهم به قتل سه تن از رهبران مذهبی در کراچی
کد خبر :527155108

15:02 1399/09/21


برچسب ها : دادگاه عالی سند, دادگاه مبارزه با تروریسم, شیعه, شیعیان پاکستان, لغو مجازات, محکومیت, کراچی,

دادگاه عالی کراچی در جلسه دادرسی پرونده محکومیت حسان علی زیدی به اتهام قتل سه تن از رهبران مذهبی در کراچی ضمن پذیرش درخواست تجدید نظر در حکم صادره، محکومیت وی را ابطال نمود.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دادگاه عالی کراچی در جلسه دادرسی پرونده محکومیت حسان علی زیدی به اتهام قتل سه تن از رهبران مذهبی در کراچی ضمن پذیرش درخواست تجدید نظر در حکم صادره، محکومیت وی را ابطال نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جلسه دادرسی پرونده حسان علی زیدی متهم به قتل مفتی عبدالمجید دین پوری و دو تن دیگر از علمای اهل سنت امروز به ریاست قاضی نذر اکبر در دادگاه عالی سند در کراچی برگزار گردید.

در جریان این جلسه دادگاه عالی سند با بیان اینکه اسناد و مدارک ارائه شده از سوی مراجع امنیتی و انتظامی جرم قتل را به اثبات نمی رساند درخواست تجدید نظر در حکم محکومیت علی حسان زیدی عضو جنبش ملی متحد را پذیرفت و حکم دادگاه بدوی را باطل و غیر قابل اجرا عنوان نمود.

لطیف پاشا وکیل متهم حسان علی زیدی در جریان این جلسه ابراز داشت: در دادخواست ارائه شده از سوی مسئولان انتظامی شواهد و مستندات کافی برای اثبات جرم را ارائه نشده است.

طبق دادخواست ارائه شده از سوی دادستان متهمان علی حسان زیدی، وجاهت و قمر علی در ترور سه تن از علمای برجسته اهل سنت به نام های مفتی عبدالمجید دین پوری، مولانا صالح محمد و حسن علی شاه نقش داشتند.

دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم این متهم را در سال 2013 میلادی پس از اثبات جرم به تحمل حبس ابد محکوم نموده بود.

ارسال نظر

 
1