خبر فوری

 
 
لزوم تقویت روابط مردمی محور گفتگوی مقامات فلسطین و پاکستان
کد خبر :429539624

10:38 1401/08/27


برچسب ها : پاکستان و فلسطین, روابط پارلمانی, روابط دوجانبه, قاهره, معاون رئیس مجلس ملی,

زاهد اکرم درانی معاون رئیس مجلس ملی پاکستان در حاشیه 27مین نشست کاپ با مشاور رئیس جمهور فلسطین در امور مذهبی دیدار انجام داد.


قاهره: به گزارش راز نیوز| زاهد اکرم درانی معاون رئیس مجلس ملی پاکستان در حاشیه 27مین نشست کاپ با مشاور رئیس جمهور فلسطین در امور مذهبی دیدار انجام داد.

زاهد اکرم درانی در این دیدار با بیان وابستگی عمیق مردم دو کشور فلسطین و پاکستان با یکدیگر، بر ضرورت توسعه روابط پارلمانی فیمابین تاکید کرد و گفت: ضروری است تا مسائل فلسطین و کشمیر به صورت تمام مسالمت آمیز حل و فصل شوند و برای برقراری صلح پایدار در منطقه، حل و فصل مناقشاتی که نیاز به حل شدن دارند، از جمله مسئله فلسطین، براساس قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل امری ضروری می باشد.

وی با ابراز مجدد موضع اساسی پاکستان برای ادامه دادن به حمایت های دیپلماتیک، سیاسی و اخلاقی در سطح بستر های منطقه ای و جهانی برای حل مسائل کشمیر و فلسطین، بر لزوم بررسی اقدامات ناقض صریح حقوق بشر در دو منطقه کشمیر و فلسطین توسط سازمان های حقوق بشری جهانی تاکید کرد .

مشاور رئیس جمهور فلسطین در امور مذهبی، روابط اسلامی و قاضی ارشد فلسطین با ستودن ابراز همبستگی معاون رئیس مجلس ملی پاکستان با مردم فلسطین، گفت: مردم و دولت فلسطین وابستگی عمیقی با مردم پاکستان دارند.

وی افزود: مردم دو کشور با پیوندهای قوی مذهبی، برادری، تاریخی و فرهنگی پیوند خورده اند، ضروری است تا روابط در سطح مردم دو کشور تقویت یابد. او در ادامه از مردم و پارلمان پاکستان برای برجسته کردن مسئله فلسطین از تریبون های جهانی و منطقه ای، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1