خبر فوری

 
قندهار : بازداشت فرمانده اصلی طالبان توسط ارتش افغانستان
کد خبر :611561620

18:08 1397/11/22


مذاکرات اخیر آمریکا و طالبان در ایالت متحده آغاز شده است و از طرفی دیگر نیز افغانستان فرمانده های گروه های تروریستی طالبان را مورد هدف قرار داده و دستگیر می نماید.


مذاکرات اخیر آمریکا و طالبان در ایالت متحده آغاز شده است و از طرفی دیگر نیز افغانستان فرمانده های گروه های تروریستی طالبان را مورد هدف قرار داده و دستگیر می نماید.

براساس گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری بلوچستان پست : ارتش افغانستان به همراه نیرو های ناتو در مناطق جنوبی افغانستان در قندهار عملیات زمینی و هوایی خود را آغاز نموده اند.

طبق اطلاعات به دست آمده : طی عملیات سری ارتش افغانستان در منطقه ی جنوبی در قندهار نیروهای ویژه موفق به دستگیری یکی از اعضای اصلی فرماندهان گروه تروریستی طالبان شدند.

 

 

طی دستگیری یکی از اعضای اصلی فرماندهان گروه تروریستی طالبان ، تادین خان اچکزئی رئیس پلیس قندهار در گفتگوی خبری خود با رسانه های افغانستان اعلام کرد : فرمانده طالبان در منطقه ی شار صفا در زابل دستگیر شد در حالی که پلیس از اعلان چهره واقعی فرمانده طالبان اجتناب نمود و همچنین گروه تروریستی طالبان هیچ بیانیه ای منبی بر دستگیری فرمانده خود منتشر ننموده است.

مذاکرات اخیر آمریکا و طالبان در ایالت متحده آغاز شده است و از طرفی دیگر نیز افغانستان فرماندهان گروه تروریستی طالبان را مورد هدف قرار داده و دستگیر می نماید.

طبق اطلاعات به دست آمده : هفته گذشته در منطقه ی هلمند افغانستان در سنگین  شیر آغا به همراه 4 نفر به وسیله بمباران هوایی کشته شدند . از طرفی دیگر در مرز ایران در خاک فراه فرمانده ی طالبان به نام قاری عبدالقاهر در حالی که با خودروی خود در حال عبور از منطقه بود دستگیر شد . همچنین فرمانده طالبان به نام مولوی ساهر در قراه باغ توسط هلیکوپتر نیرو هوایی افغانستان نیز دستگیر شد.

ارسال نظر

 
1