خبر فوری

 
 
قمر جاوید باجوا: روابط پاکستان و ترکیه بر مبنای ارزش های مشترک تاریخی و مذهبی استوار است
کد خبر :479544395

12:06 1400/04/15


برچسب ها : ارتش پاکستان, امید دوندار, پاکستان و ترکیه, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, نیروی زمینی ارتش ترکیه,

ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در دیدار همتای ترکیه ای خود بر اهمیت روابط پاکستان و ترکیه تاکید کرد و گفت: روابط دو کشور بر اساس ارزش های مشترک تاریخی، مذهبی و فرهنگی استوار است.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در دیدار همتای ترکیه ای خود بر اهمیت روابط پاکستان و ترکیه تاکید کرد و گفت: روابط دو کشور بر اساس ارزش های مشترک تاریخی، مذهبی و فرهنگی استوار است.

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال امید دوندار فرمانده نیروی زمینی ارتش ترکیه که در پاکستان به سر می برد روز گذشته با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ارتشبد ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و آنکارا و گسترش سطح همکاری ها میان دو کشور در امور امنیتی و دفاعی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مقامات دو کشور همچنین نسبت به توسعه همکاری ها برای تقویت روابط نظامی به ویژه در امر آموزش نظامی و مقابله با تروریسم توافق نمودند.

ژنرال امید دوندار فرمانده نیروی زمینی ارتش ترکیه نیز در این دیدار از نقش ارتش پاکستان در ریشه کن کردن تروریسم و همچنین افزایش سطح ثبات و امنیت در منطقه تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1