خبر فوری

 
 
قریشی: پاکستان از آغاز مجدد مذاکرات آمریکا و طالبان استقبال می کند
کد خبر :1919073234

10:00 1398/09/09


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, پاکستان و افغانستان, شاه محمود قریشی, مذاکرات افغانستان, مذاکرات صلح, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با اعلام حمایت از آغاز مجدد مذاکرات میان آمریکا و طالبان گفت: تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای حل مسئله افغانستان، پیشرفت بسیار خوبی در روند صلح افغانستان می باشد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با اعلام حمایت از آغاز مجدد مذاکرات میان آمریکا و طالبان گفت: تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای حل مسئله افغانستان، پیشرفت بسیار خوبی در روند صلح افغانستان می باشد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود مثبت خواندن تصمیم دونالد ترامپ برای آغاز مجدد مذاکرات با طالبان، آن را گامی مثبت به سوی ایجاد صلح در افغانستان توصیف نمود.

وی در پیام خود اظهار داشت: پاکستان از مذاکرات مجدد آمریکا و طالبان افغانستان حمایت می کند، مذاکرات مثبت میان دو طرف باعث توسعه ثبات در افغانستان و منطقه خواهد شد.

وی افزود: پاکستان به همکاری های خود جهت ایجاد صلح و ثبات در افغانستان ادامه خواهد داد و طرفین را جهت پیشبرد مثبت مذاکرات حمایت خواهد نمود.

لازم به ذکر است دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده روز گذشته در سفری نامنتظره وارد کابل پایتخت افغانستان شد و در جمع نظامیان آمریکایی از آغاز مجدد مذاکرات با طالبان افغانستان و کاهش تعداد نیروهای نظامی خود در افغانستان خبر داد.

ارسال نظر

 
1