خبر فوری

 
 
قریشی: سازمان های مالی بین المللی برنامه استراتژیک برای حل مسائل کشورهای در حال توسعه تهیه کنند
کد خبر :243355635

11:48 1399/03/30


برچسب ها : پاکستان و سازمان ملل متحد, سازمان مل متحد, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان, ویروس کرونا, کووید-19,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با هماهنگ کننده دائمی سازمان ملل در پاکستان بر لزوم همکاری سازمان های مالی بین المللی با کشورهای در حال توسعه جهت مقابله با ویروس کرونا و شرایط ایجاد شده به دنبال آن تاکید ورزید.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با هماهنگ کننده دائمی سازمان ملل در پاکستان بر لزوم همکاری سازمان های مالی بین المللی با کشورهای در حال توسعه جهت مقابله با ویروس کرونا و شرایط ایجاد شده به دنبال آن تاکید ورزید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، "جولین فردریک مورکوم هارنس" هماهنگ کننده دائمی سازمان ملل در پاکستان با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار درباره مسائل مختلف مربوط به شیوع ویروس کرونا و راهکارهای مقابله با آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا کشورهای در حال توسعه همچون پاکستان را با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه کرده است، پاکستان با استفاده از تمامی امکانات محدود خود برای مقابله با شیوع ویروس کووید-19 وارد عمل شده و برای ریشه کن کردن آن نیازمند امکانات فنی و مالی از سوی نهادهای بین المللی است.

"جولین فردریک مورکوم هارنس" نیز در این دیدار با تمجید از اقدامات دولت پاکستان برای مقابله با کووید-19 نسبت به دریافت کمک های مضاعف از سازمان ملل متحد و سازمان بهداشت جهانی قول مساعد همکاری داد.

 

ارسال نظر

 
1