خبر فوری

 
 
قریشی در دیدار با سفیر بنگلادش: پاکستان خواهان توسعه روابط تجاری و اقتصادی خود با بنگلادش است
کد خبر :1952628084

11:09 1400/11/21


برچسب ها : پاکستان و بنگلادش, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان, کمیساریای عالی بنگلادش,

وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با کمسیاریای عالی بنگلادش ابراز داشت: پاکستان خواهان گسترش روابط خود با بنگلادش در زمینه های تجاری و اقتصادی است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با کمسیاریای عالی بنگلادش ابراز داشت: پاکستان خواهان گسترش روابط خود با بنگلادش در زمینه های تجاری و اقتصادی است.

طبق بیانیه دفتر وزارت امور خارجه پاکستان، روح العالم صدیقی مسئول کمیسیون عالی بنگلادش در اسلام آباد با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار موضوعات مختلف منطقه ای و بین المللی و همچنین مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و داکا در بخش های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شاه محمود قریشی در این دیدار ابراز داشت: پاکستان اهمیت ویژه و خاصی برای روابط دوجانبه خود با بنگلادش قائل است، روابط دوجانبه میان دو کشور بر مبنای عقاید و فرهنگ مشترک استوار است.

وی افزود: پاکستان در حال حاضر سیاست گسترش روابط با اولویت های اقتصادی را به پیش گرفته است و بر همین اساس پاکستان خواهان توسعه روابط خود با بنگلادش در زمینه های تجاری و اقتصادی است.

وزیر امور خارجه پاکستان همچنین بر لزوم ارتقای روابط در سطوح بالا جهت تقویت روابط دوجانبه میان پاکستان و بنگلادش تاکید ورزید.

روح العالم صدیقی کمیساریای عالی بنگلادش نیز در این دیدار با تقدیر از وزیر امور خارجه پاکستان اطمینان بخشی نمود تمامی تلاش خود برای تقویت روبط دوجانبه را به کار خواهد بست.

ارسال نظر

 
1