خبر فوری

 
 
قریشی در دیدار با سفیر آذربایجان: مصمم به گسترش روابط با باکو در همه زمینه ها هستیم
کد خبر :725729155

12:10 1400/04/11


برچسب ها : پاکستان و آذربایجان, سفیر آذربایجان, شاه محمود قریشی, علی علی زاده, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار سفیر آذربایجان بر عزم پاکستان برای گسترش روابط و تعمیق مناسبات با باکو در تمام زمینه ها تاکید ورزید.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار سفیر آذربایجان بر عزم پاکستان برای گسترش روابط و تعمیق مناسبات با باکو در تمام زمینه ها تاکید ورزید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، علی علیزاده سفیر آذربایجان در اسلام آباد در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در پاکستان روز پنجشنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و باکو و دیگر موضوعات سیاسی و امنیتی منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با تمجید از سطح روابط دوستانه میان پاکستان و آذربایجان از نقش سفیر آذربایجان در این زمینه تقدیر نمود.

وی با اشاره به حمایت های پاکستان از مواضع باکو در زمینه مناقشه قره باغ نسبت به همکاری برای بازسازی و مرمت مناطق آسیب دیده ناشی از جنگ اطمینان بخشی نمود.

وزیر امور خارجه پاکستان ابراز داشت: پاکستان برای تقویت مناسبات و گسترش همکاری ها با آذربایجان در تمام زمینه ها مصمم است، پاکستان و آذربایجان دارای ظرفیت های گسترده ای برای همکاری در بخش های مختلفی همچون تجارت، اقتصاد و انرژی می باشند، گسترش روابط میان دو کشور در سطوح بالا خوشایند است.

وی در پایان این دیدار برای سفیر آذربایجان آرزوی توفیقات روز افزون نمود.

ارسال نظر

 
1