خبر فوری

 
 
قدردانی رئیس جمهور پاکستان از حمایت های ایران در موضع کشمیر
کد خبر :1533198059

14:27 1399/05/31


برچسب ها : پاکستان و ایران, پاکستان و ترکیه, پاکستان و مالزی,

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان طی سخنرانی در پارلمان این کشور از حمایت کشور های ترکیه، مالزی و ایران از موضع پاکستان در مورد کشمیر تشکر و قدردانی کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان طی سخنرانی در نشست مشترک مجالس، گفت: من به مناسبت پایان سال دوم فعالیت و آغاز سال سوم پارلمان تبریک عرض می کنم. مفتخرم برای سومین بار در نشست مشترک مجالس شرکت و سخنرانی کنم که در این باره از خداوند سبحان سپاسگذارم.

رئیس جمهور پاکستان در این سخنرنی طولانی خود موضوعاتی چون مبارزه با تروریسم، مهاجران افغان، مبارزه با افراط گرایی، اقدامات صورت گرفته از سوی دولت برای مبارزه با کووید19، وضعیت اقتصادی و افزایش حجم ارز خارجی، ساخت سد دیامر بهاشا، پروژه ام ال 1، بندر گوادر، آموزش، افزایش جمعیت، امکانات بهداشتی، کشمیر، فلسطین و غیره را محور گفتگوی خود در این سخنرانی قرار داد.

رئیس جمهور پاکستان در ادامه سخنرانی خود در مورد کشمیر، از کشور های ترکیه، مالزی و ایران در زمینه حمایت از موضع پاکستان در خصوص کشمیر تشکر و قدردانی کرد و ابراز داشت که هند قطعنامه های کنوانسیون ژنو و سازمان ملل را نقض کرده است. جامعه جهانی باید مظالم این کشور در کشمیر اشغالی را مورد بررسی و تحقیقات قرار دهد. با مسلمانان هند نیز رفتار تبعیض آمیزی انجام می شود.

ارسال نظر

 
1