خبر فوری

 
 
قدردانی ترامپ از کره شمالی به دلیل عدم نمایش موشک های هسته ای
کد خبر :760593100

16:18 1397/06/19


برچسب ها : آمریکا, دونالد ترامپ, موشک هسته ای, کره شمالی,

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از اقدام کره شمالی به دلیل عدم نمایش سلاح های هسته در رژه نظامی این کشور تقدیر نمود و گفت:کره شمالی به وعده هایش مبنی بر خلع سلاح هسته ای،عمل نموده است.


 

واشنگتن:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اکسپرس نیوز،دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از اقدام کره شمالی به دلیل عدم نمایش سلاح های هسته در رژه نظامی این کشور تقدیر نمود و گفت:کره شمالی به وعده هایش مبنی بر خلع سلاح هسته ای،عمل نموده است.

رئیس جمهور آمریکا با انتشار یک پیام در صفحه توییتری خود از همتای کره ای خود تقدیر و تشکر نمود و گفت:من به همراه کم جونگ اون،تمامی منتقدین را که تصور میکنند توافقات آمریکا و کره شمالی به بن بست خواهد رسید را نا امید خواهیم نمود.

وی اظهار داشت:کره شمالی در رژه نظامی خود به مناسبت هفتادمین سالگرد آزادی خود،با عدم نمایش موشک های هسته ای این نکته را اثبات نموده است که کره شمالی و مقامات وی خواهان پیشرفت اقتصادی و ثبات کشور خود میباشند.

وی گفت:تحلیل گران سیاسی تصور میکنند که این اقدام کره شمالی به معنای منصرف شدن کره از داشتن سلاح هسته ای می باشد در حالی که این اقدام مقامات کره،نکته اساسی توافقات آمریکا و کره شمالی می باشد.

دونالد ترامپ عدم نمائش موشک های هسته ای توسط کره را یک اقدام مثبت تلقی نمود و گفت: به دلیل این اقدام کره از کیم جونگ اون،رئیس جمهور کره شمالی تشکر مینمایم و این نتیجه را میتوان گرفت که تبادل نظر بین دو فرد همفکر بهترین چیزیست که میتوان تجربه نمود.

ارسال نظر

 
1