خبر فوری

 
قتل مجدد افراد ربوده شده بلوچ در عملیات ساختگی توسط دایره مبارزه با تروریسم پاکستان
کد خبر :1856981879

15:05 1401/07/26


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, پلیس ایالت بلوچستان, پلیس بلوچستان, دایره مبارزه با تروریسم, شهر نوشکی, شهروندان بلوچ,

قتل شهروندان ربوده شده بلوچ توسط نهادهای امنیتی پاکستان در عملیات های ساختگی دایره مبارزه با تروریسم و تروریست جلوه دادن افراد ربوده شده بلوچ همچنان به قوت خود باقی است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| قتل شهروندان ربوده شده بلوچ توسط نهادهای امنیتی  پاکستان در عملیات های ساختگی دایره مبارزه با تروریسم و تروریست جلوه دادن افراد ربوده شده بلوچ همچنان به قوت خود باقی است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دایره مبارزه با تروریسم(CTD) پلیس طی بیانیه‌ای از کشتن 4 تروریست طی عملیاتی در منطقه زرین جنگل شهرستان نوشکی خبر داد و گفت: این افراد در ترورهای هدفمند، انفجار بمب و حمله به مقر نیروهای سپاه مرزی پاکستان در نوشکی در سیزدهم بهمن ماه سال گذشته نقش داشتند.

دایره مبارزه با تروریسم پلیس همچنین مدعی شد در جریان این عملیات از مخفیگاه افراد کشته شده چندین قبضه سلاح به همراه مهمات کشف و ضبط گردید و اجساد کشته شدگان به بیمارستان خاران منتقل گردید.

این در حالی است که تحقیقات منابع آگاه حاکی از آن است دو تن از افراد به قتل رسیده در این عملیات نیروهای امنیتی از افراد ربوده شده بلوچ هستند و نوع پوشش و ظواهر افراد به قتل رسیده نشان می‌دهد که این افراد تحت بازداشت قرار داشتند.

بنا بر تحقیقات منابع آگاه بلوچ، هویت یکی از مقتولان عملیات دایره مبارزه با تروریسم فرید فرزند میر عبدالرزاق بادینی ساکن نوشکی شناسایی شده است، وی مورخ ششم مهرماه سال جاری از شهر کویته ربوده شد.

همچنین نام یکی دیگر از مقتولان نیز سلال فرزند حاجی عبدالباقی بادینی از اهالی نوشکی اعلام شده است وی مورخ 14 مهر سال جاری طی عملیاتی از یک منزل واقع در خیابان بروری در شهرک راه آهن کویته بازداشت و به محل ناشناس منتقل گردید.

لازم به ذکر است سلال بادینی پیش از این در 14 اسفند ماه سال گذشته توسط نهادهای امنیتی پاکستان از شهر لاهور ربوده شد و پس از گذشت 3 ماه در اوت سال جاری آزاد گشت. اما در دومین مرتبه ربوده شده توسط نهادهای امنیتی پاکستان در عملیات ساختگی و دروغین دایره مبارزه با تروریسم به عنوان تروریست به قتل رسید.

گفتنی است هارون بادینی فرزند شاه نواز بادینی نیز به همراه وی ربوده شده بود که تاکنون هیچ اطلاعی از وضعیت وی در دست نیست.

ارسال نظر

 
1