خبر فوری

 
قاضی جمیل الرحمان به عنوان بازرس کل جدید پلیس اسلام آباد معرفی شد
کد خبر :1973895726

11:49 1399/10/18


برچسب ها : بازرس کل پلیس, پلیس اسلام آباد, عامر ذوالفقار, قاضی جمیل الرحمان,

عامر ذوالفقار بازرس کل پلیس اسلام آباد به دنبال وقوع حادثه قتل یک دانشجوی بی گناه از منصب خود برکنار شد و قاضی جمیل الرحمان به عنوان بازرس جدید پلیس اسلام آباد منصوب شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عامر ذوالفقار بازرس کل پلیس اسلام آباد به دنبال وقوع حادثه قتل یک دانشجوی بی گناه از منصب خود برکنار شد و قاضی جمیل الرحمان به عنوان بازرس جدید پلیس اسلام آباد منصوب شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در پی قتل یک دانشجوی غیر مسلح به نام اسامه ستی در تیراندازی نیروهای جوخه ضد تروریسم پلیس، عامر ذوالفقار بازرس کل پلیس اسلام آباد از مقام خود برکنار شد.

طبق گفته منابع آگاه پس از قتل اشتباه یک دانشجوی بی گناه به دست نیروهای جوخه ضد تروریسم پلیس اسلام آباد درخواست های زیادی برای برکناری بازرس کل پلیس اسلام آباد از سوی افکار عمومی، احزاب سیاسی و گروه های مدافع حقوق بشر صورت گرفت.

لازم به ذکر است نیروهای جوخه ضد تروریسم(ATS) پلیس اسلام آباد در اقدامی اشتباه خودروی متعلق به یک دانشجوی 21 ساله را به رگبار بستند که منجر به مرگ دانشجوی مذکور شد.

پدر این دانشجو در واکنش به قتل فرزندش ابراز داشت: پلیس در اثر سهل انگاری مرتکب این عمل نشده است بلکه عامدانه پسر من را هدف قرار داده است، اگر نیروهای پلیس در حال تعقیب فرزندم بودند بنابراین گلوله های اصابت شده به خودرو از ناحیه جلو توسط چه کسانی شلیک شده است؟

ارسال نظر

 
1