خبر فوری

 
 
قاسم خان سوری: روابط پاکستان و ایران رو به بهبودی هستند
کد خبر :1550172019

17:24 1399/06/05


برچسب ها : ایران, بازارچه مرزی, پاکستان, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و ایران, معاون رئیس مجلس ملی,

قاسم خان سوری معاون رئیس مجلس ملی پاکستان طی گفتگو با شبکه خبری سچ گفت: روابط پاکستان و ایران رو به بهبودی هستند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| قاسم خان سوری معاون رئیس مجلس ملی پاکستان طی گفتگو با شبکه خبری سچ با اشاره به موضع عمران خان نخست وزیر پاکستان در خصوص تقویت فضای دوستانه و برادرانه با کشور های همسایه من جمله ایران و ارتقاء روابط، گفت: پاکستان طی سال های اخیر در زمینه کاهش تنش ها در منطقه و بهبودی روابط میان کشور های اسلامی نقش آفرینی کرده است که می توان به سفر عمران خان به ایران به عنوان نمونه بارز این تلاش ها اشاره کرد.

وی در مورد روابط تجاری با ایران، ابراز داشت: پاکستان به منظور تسهیل فعالیت های مرزی و تجارت دوجانبه، در حال بررسی تشکیل بازارچه های مرزی مشترک با کشور های همسایه است. مذاکرات دوجانبه با اتاق بازرگانی مشترک به ویژه دفتر ایران در کویته در حال انجام است و پیشرفت مثبتی در این زمینه حاصل شده است.

معاون رئیس مجلس ملی پاکستان در پاسخ به سوال ارتباط امارات با اسرائیل، گفت: هر کشوری برای تصمیم گیری هایش مختار و آزاد است. پاکستان نیز یک کشور مستقلی است که هرگز دولت صهیونیست اسرائیل را به رسمیت نخواهد شناخت. دولت صهیونیستی یک دولت غیرقانونی و ظالمی است که درحق مردم فلسطین اقدامات ظالمانه بیشماری انجام داده است، بنابراین ما حتی نمی توانیم حتی به، به رسمیت شناختن اسرائیل فکر کنیم. ما به حمایت از مردم فلسطین نیز ادامه خواهیم داد.   

ارسال نظر

 
1