خبر فوری

 
 
قائم مقام سفیر آمریکا در اسلام آباد: فرصت های بیشماری جهت بهبودی روابط پاکستان-آمریکا با دولت جدید ایالات متحده وجود دارد
کد خبر :139835903

13:15 1399/12/12


برچسب ها : ایالات متحده آمریکا, پاکستان, پاکستان و آمریکا, دانیل پرل, شیخ رشید احمد, وزیر کشور پاکستان,

آنجلا پی ایگلر قائم مقام سفیر ایالات متحده آمریکا در اسلام آباد با حضور در ساختمان وزارت کشور پاکستان، با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان در حضور یوسف نسیم کوکر معاون وزیر کشور دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| آنجلا پی ایگلر قائم مقام سفیر ایالات متحده آمریکا در اسلام آباد با حضور در ساختمان وزارت کشور پاکستان، با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان در حضور یوسف نسیم کوکر معاون وزیر کشور دیدار کرد.

وزیر کشور پاکستان در این دیدار با هدف مشترک پاکستان و آمریکا عنوان کردن برپایی صلح پایدار در افغانستان، ابراز داشت که روابط فیمابین دیرینه هستند و امیدواریم این روابط به طور قابل توجهی با دولت جدید ایالات متحده بهبود یابند. وی افزود: پاکستان قربانی جانی و مالی زیادی در مسیر صلح افغانستان ارائه داده و همکاری کامل خود در این زمینه با دولت جدید آمریکا را خواهیم داشت.

شیخ رشید احمد در ادامه با اشاره به پرونده قتل دانیل پرل روزنامه نگار آمریکایی، گفت: دادخواست های علیه آزادی عمر شیخ (متهم ردیف اول این پرونده) در دیوان عالی درحال بررسی هستند، دادگاه ها در پاکستان خودمختار و مستقل هستند. مطمئن هستیم که تصمیم دیوان عالی مطابق با عدالت و قانون خواهد بود.

قائم مقام سفیر آمریکا در این بین با مطرح کردن این امر که فرصت های بیشماری به منظور بهبودی روابط پاکستان-آمریکا با دولت جدید ایالات متحده وجود دارد، اظهار داشت: از تلاش های پاکستان در مسیر صلح افغانستان قدردان هستیم. وی افزود: در پرونده قتل دانیل پرل توقع عدالت و انصاف را از دادگاه پاکستان داریم و خانواده پرل نیز منتظر اجرای عدالت هستند. وی در ادامه اقدامات پاکستان جهت کنترل شیوع وبای کرونا را نیز مورد قدردانی قرار داد .

ارسال نظر

 
1