خبر فوری

 
 
فواد چودری: روابط میان پاکستان و عربستان سعودی شکست ناپذیرند
کد خبر :2102965006

14:03 1399/05/31


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی,

طی دیدار نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با فواد چودری وزیر علم و فناوری طرفین در خصوص روابط دوجانبه و گسترش همکاری های دوطرفه به گفتگو پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| طی دیدار نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با فواد چودری وزیر علم و فناوری طرفین در خصوص روابط دوجانبه و گسترش همکاری های دوطرفه به گفتگو پرداختند.

وزیر علم و فناوری پاکستان، قداست حرمین شریفین را جزئی از ایمان هر مسلمانی عنوان و احترام به خادمین حرمین شریفین را بر هر مسلمانی ضروری دانست و افزود: روابط میان دو کشور پاکستان و عربستان سعودی تنها محدود به روابط بین دولت ها نبوده و این روابط میان ملت های دو کشور نیز برقرار است. تعاملات میان دو کشور شکست ناپذیر بوده و منوط به تغییرات بین المللی نیستند. سفر ولیعهد عربستان به پاکستان و سفر عمران خان به عربستان سعودی تجلی تعمق روابط دو کشور هستند.

فواد چودری ضمن ارائه گزارشی از پروژه های در دست اجرای وزارت علم و فناوری، بر سرمایه گذاری و همکاری شرکت های عربستان سعودی در بخش کشاورزی پاکستان تاکید کرد.

سفیر عربستان سعودی نیز در گفتگوی خود با فواد چودری ضمن ستودن تلاش های وی برای انجام اصلاحات در این وزارت، از انجام همکاری در بخش های متعدد پاکستان ابراز اطمینان کرد.

ارسال نظر

 
1