خبر فوری

 
 
فعالیت های مشکوک روزنامه نگار آمریکایی در پاکستان
کد خبر :1066748774

15:51 1399/03/12


برچسب ها : PPP, حزب مردمی پاکستان,

سحر کامران سناتور اسبق حزب مردمی پاکستان PPP طی نامه ای به رئیس سازمان ISI و رئیس FIA از آنها خواست تا هرچه سریعتر فعالیت های مشکوک خانم سینتیا دی ریچی از فعالان فضای مجازی آمریکایی مقیم پاکستان را مورد بررسی قرار داده و وی را از کشور پاکستان اخراج کنند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سحر کامران سناتور اسبق حزب مردمی پاکستان PPP طی نامه ای به رئیس سازمان ISI و رئیس FIA از آنها خواست تا هرچه سریعتر فعالیت های مشکوک خانم سینتیا دی ریچی از فعالان فضای مجازی آمریکایی مقیم پاکستان را مورد بررسی قرار داده و وی را از کشور پاکستان اخراج کنند. وی نوشت: اظهارات کذب و نفرت انگیز سینتیا دی ریچی در مورد خانم بی نظیر بوتو ی شهید زن برجسته جهان اسلام، به طور فزاینده ای درحال برانگیخته شدن هستند. توطئه های این زن علیه حزب پی پی پی و عکس های او با نمایندگان نظامی موجب انتقال پیام منفی به مردم می شود.

 

سناتور اسبق حزب مردمی پاکستان در سوالی از مقامات عالی رتبه کشوری، گفت: خانم سینتیا دی ریچی چرا و با چه هدفی در پاکستان اقامت دارد؟ مدت و نوع ویزای این خانم چیست؟ وی که در پاکستان اقامت دارد، تحت حمایت چه کسی است؟ وی از سویی خود را به عنوان یک توریست، روزنامه نگار و رقاص معرفی می کند، در حالی که در امور سیاسی عالی رتبه داخلی پاکستان مداخلت و ایالت و دولت سند را هدف قرار می دهد، چرا؟

خانم سینتیا دی ریچی در پیام های تویتری خود خانم بی نظیر بوتو نخست وزیر اسبق پاکستان را یک زنی که در فساد مالی و پولشویی نقش داشت معرفی کرده و ابراز داشت: روابط حزب در حال افول مردمی پاکستان با جنبش حفاظت از پشتون نشان دهنده حقیقت این حزب است و شما کشور را غارت کردید.

از طرفی شکیل عباسی رئیس بخش اسلام آباد حزب مردمی پاکستان و وکیل نیز در نامه ای علیه سینتیا دی ریچی به آژانس تحقیقات فدرال پاکستان، خواستار اقدامی علیه این زن به دلیل "سخنان توهین آمیز و مزخرف" شد.

 

 

 

یکی از کاربران تویتر با نشر عکس وبلاگر آمریکایی با نظامیان ارتش پاکستان نوشت: ما از بچگی که از کنار مناطق نظامی عبور می کردیم، نوشته بود "اینجا منطقه نظامی است و ورود افراد غیر بومی ممنوع است"، پس این خانم آمریکایی چگونه توانسته وارد این مناطق شود؟

 

شایان ذکر است خانم سینتیا دی ریچی به دلیل اظهار نظر در مورد مسائل داخلی پاکستان و ابراز داشتن سخنانی در راستای نظریه های ارتش پاکستان توانسته 184 کا در صفحه رسمی تویتر خود فالوور جمع کند. وی طی تویتی در پاسخ به خانم گلالئی اسماعیل  از رهبران جنبش حفاظت از پشتون، وی را مورد انتقاد قرار داد و نوشت: سازمان غیر دولتی شما در سقط جنین های غیر قانونی و اعزام دختران به کارکرد های خصوصی نقش داشته و گلالئی به اسم مدافع حقوق بشر در پولشویی از پاکستان به افغانستان نقش دارد. خانم اسماعیل به بهانه کار در زمینه حقوق بشر کشور خود را ترک کرده و در فعالیت های ضد حقوق بشری و فعالیت های غیر قانونی ضد ملی دست دارد.

ارسال نظر

 
1