خبر فوری

 
 
فضل الرحمن : ما برای براندازی دولت عمران خان می آییم
کد خبر :1705920689

14:55 1398/01/17


برچسب ها : براندازی, پاکستان, دولت,

رهبر جمعیت علماء اسلام (ف) فضل الرحمن در طی مصاحبه خبری گفت : بیش از اندازه دولت غیر قانونی عمران خان را تحمل کردیم، اکنون در صدد براندازی آن برخواهیم آمد.


به گزارش راز نیوز، رهبر جمعیت علماء اسلام (ف) فضل الرحمن در طی مصاحبه خبری گفت : بیش از اندازه دولت غیر قانونی عمران خان را تحمل کردیم، اکنون در صدد براندازی آن برخواهیم آمد. ما از روز نخست خاطر نشان کردیم که این دولت تحت برنامه و توطئه های یهود روی کار آمده و درحال انتشار آن است. برای همین دولت ، اقليت قادیانی را در شورای اقتصادی راه داد و هرچند که صدای هایی به حمایت از اسرائیل و به رسمیت شناختن آن سر داده شد، اما ما آن را سرکوب کردیم.

فضل الرحمن تصریح کرد که ما برای نابودی دولت عمران خان می آییم. وضعیت چنین است که اپوزیسیون در حال اتحاد برخلاف دولت عمران خان است، درحالی که عمران خان در گذشته برخلاف دولت قانونی به گفته دیگران تظاهرات می کرد، اما هم اکنون تمامی اپوزیسیون برخلاف دولت غیر قانونی حزب تحریک انصاف متحد شده است. ما صدای مردم هستیم، اعضای دیگر احزاب نیز برای همدردی ، نزد ما می آیند.
وی، سازمان بازرسی کل کشور (نیب) را ریشه و اساس مشکلات دانست و گفت : این سازمانی است که توسط مشرف و برای انتقام جویی از احزاب سیاسی تشکیل شده است. مسئولیت آن نیز برعهده حزب پیپلزپارتی و مسلم لیگ (ن) است، این سازمان به دلیل حمایت شدن توسط سازمان های مخفی نباید به فعالیت های خود ادامه دهد.
ما مخالف گروه های ممنوعه و مسلح هستیم، اما دولت زیر پرده مبارزه با گروه های ممنوعه و تروریستی توسط اقدام ملی (نیشنل ایکشن پلان) در سعی برای دستیابی به اهداف دیگری است.

ارسال نظر

 
1