خبر فوری

 
فضل الرحمن: دستگیری حافظ سعید، هدیه ای برای آمریکا است
کد خبر :764494477

19:07 1398/04/30


برچسب ها : آمریکا, پاکستان, حافظ سعید, حوزه علمیه, فضل الرحمن,

فضل الرحمن رهبر جمعیت علماء اسلام پاکستان طی گفتگو با خبرنگاران گفت: دستگیری حافظ سعید رهبر گروه تروریستی جماعت الدعوه به عنوان هدیه ای از سوی پاکستان برای آمریکا بوده است.


لاهور: به گزارش راز نیوز، فضل الرحمن رهبر جمعیت علماء اسلام پاکستان طی گفتگو با خبرنگاران با قرار دادن دستگیری حافظ سعید رهبر گروه تروریستی جماعت الدعوه به عنوان هدیه ای از سوی پاکستان برای آمریکا، از دولت فدرال به شدت انتقاد کرد و گفت: سیاست های نادرست اقتصادی دولت فدرال موجب نابودی اقتصاد ملی شده است، تورم کمر مردم را شکسته و درپی تصویب بودجه نخست، مردم مغازه ها را بسته اند. موضع سیاسی ما واضح است و آن این است که دولت فدرال با فریب و انتخابات غیر عادلانه بر روی کار آمده است.
وی افزود، دستگیری حافظ سعید تحت فشارهای آمریکا انجام شده و این عمل همزمان با سفر عمران خان به آمریکا صورت گرفته است. هیچگونه تفاهمی درخصوص آزادی و استقلال حوزه ها انجام نخواهیم داد و هیچگونه دسیسه آمريکايي را نمی‌پذیریم. اختتام حوزه ها، از مواضع اصلی آمریکایی است. آمریکا از جهت تصویب قوانین به نفع گروه قادیانی و توهین به پیامبر اکرم، پاکستان را تحت فشار قرار داده است. نخواهیم گذاشت موضع بین المللی را به پاکستان تحمیل کنند. ژنرال باجوا با حوزه ها به مذاکرات می‌پردازد و لابی برای اعمال و قبولاندن بسته خود، فشار وارد می‌کند.
فضل الرحمن در ادامه گفته های خود خاطر نشان کرد، سازمان مبارزه با تروریسم CTD اقداماتی علیه حوزه ها انجام می‌دهد و این سازمان توسط آمریکا حمایت مالی می‌شود.

ارسال نظر

 
1