خبر فوری

 
فضل الرحمن : بر خلاف اقدامات دولت علیه مدارس دینی سکوت نخواهیم کرد
کد خبر :2126269518

21:19 1397/12/15


برچسب ها : ارتش, پاکستان, دولت, مدارس دینی,

فضل ارحمن در واکنش به اقدامات دولت علیه مدارس دینی گفت : درصورت جریان داشتن این اقدامات سکوت نخواهیم کرد .


 

به گزارش راز نیوز، رهبر گروه جمعیت علماء اسلام (ف) فضل الرحمن طی انجام کنفرانس مطبوعاتی در بنون گفت : ما بارها گفته ایم که دولت فعلی تحت توطئه و برای اجرای برنامه های مخصوصی بر روی کار آورده شده است. 12 ساعت قبل از آزادی خلبان هند ، آمریکا گفته بود که خبر خوشی را خواهیم داد. آسیه مسیح که به رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) توهین کرده بود نیز با فشارهای اروپا آزاد شد، هم اکنون با اجرای طرح اقدام ملی ( نیشنل ایکشن پلان) درحال انجام عملیات های جستوجو در مدارس دینی هستند. اگر عملیات های دولت علیه مدارس دینی ادامه یابد، ما آن را محکوم خواهیم کرد.

فضل الرحمن با اشاره به سخنان بحث برانگیز فیصل واودا و فیاض حسن جوهان علیه مذهب هندو گفت : چرا در رابطه با چنین مباحثی از کسی که چنین سخنانی را ابراز داشته است خواستار استعفا از مقامش می شوند، اما کسانی که علیه خداوند سخن می گویند هیچ گونه اقدامی صورت نمی گیرد؟ اپوزیسیون در پارلمان خواستار مجازات براساس قانون اشخاصی است که علیه خداوند سخنان بحث برانگیزی را ابراز می کنند، است.
وی در ادامه افزود : اگر جوانان ارتش برای مبارزه با هند به مرزها رفتند، ما آنها را تشویق کردیم.

لازم به ذکر است که چنین واکنشی از سوی رهبر جمعیت علماء اسلام (ف) پس از اتخاذ تصمیم دولت مبنی بر اعمال تحریم علیه گروه های تکفیری و ممنوع الفعالیت کردن آنها و از طرفی تصمیم دولت مبنی بر مسدود کردن مساجد و مدارسی که درآنها فعالیت های ممنوعه تکفیری انجام می شده است، اظهار داشته شده است .

ارسال نظر

 
1