خبر فوری

 
 
فضل الرحمن: برخی در تلاش برای خارج کردن گروه قادیانی از قانون اقلیت مذهبی هستند
کد خبر :1146335371

18:34 1398/08/13


برچسب ها : آخرین پیامبر, پاکستان, رژیم صهیونیستی, فضل الرحمن, قادیانی,

فضل الرحمن رهبر جمعیت علماء اسلام (ف) روز گذشته طی سخنرانی در جمع تظاهرات کنندگان "آزادی"، با اظهار این موضوع که مشکل تنها استعفای یک شخص نیست بلکه امانت ملت پاکستان است، ابراز داشت: برخی در تلاش برای خارج کردن گروه قادیانی از قانون اقلیت مذهبی هستند .


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، فضل الرحمن رهبر جمعیت علماء اسلام (ف) روز گذشته طی سخنرانی در جمع تظاهرات کنندگان "آزادی"، با اظهار این موضوع که مشکل تنها استعفای یک شخص نیست بلکه امانت ملت پاکستان است، ابراز داشت: دولت فدرال با تخریب منازل فقرا، حق زندگی را از آنها سلب کرده است، قشر ظالم حق زندگی را از مظلومین گرفته است. وی افزود، اگر تیتر روزنامه سال‌های قبل را مطالعه کنید، می‌فهمیم که در آن نوشته شده بود که تا سال 2020 با افزایش نفوذ اسرائیل در این منطقه، شبکه آن نیز تکمیل خواهد شد. وی با بیان این موضوع که هدف از تظاهرات ما آن است تا طی 4 دهه آتی کسی جرأت سخن گفتن از به رسمیت شناختن اسرائیل را نداشته باشد، افزود، رهبر فرقه قادیانی پس از روی کار آمدن حزب حاکم تحریک انصاف و حدود یک ماه قبل اظهار داشته بود که بند اقلیت مذهبی قادیانی موجود در قانون اساسی پاکستان درحال خاتمه است؛ وی چنین سخن بزرگی را براساس کدامین باور یا حمایتی بر زبان آورده بود؟ این سخن قطعا با پشتیبانی آمریکا و برخی از متحدانش زده شده بود، اما ما امروز برای پایان دادن به این باور و قاطعیت در اسلام آباد جمع شده ایم، قدرت های جهانی برای پایان دادن به قانون "ختم نبوت" بر حاکمان پاکستان فشار وارد می‌کنند، اما بگذارید شفاف سازی کنیم که ما همچون گذشته، حال و آینده نیز برنامه های آمریکا را با شکست مواجه خواهیم کرد. یکی از استراتژی های آمریکا تحریک جوانان اسلامی به منظور انجام حمله علیه آنان بود، برای گمراه کردن جوانان پاکستانی از توطئه های آمریکایی استفاده می‌کنند.
 
فضل الرحمن در ادامه سخنرانی خود با اشاره به مسئله کمیسیون انتخابات، با انتقاد شدید از دولت فدرال پاکستان گفت: به ما می‌گویند که به کمیسیون انتخاباتی مراجعه کنیم، اما درحقیقت کمیسیون از ما نیز درمانده تر است، اگر کمیسیون انتخاباتی درمانده نبود که ما اینجا نبودیم. پرونده "تامین مالی PTI از خارج" طی 5 سال گذشته همچنان در کمیسیون انتخاباتی درحال بررسی است و تاکنون هیچگونه تصمیمی در این باره اخذ نشده است، حاکمان فاسد با استفاده از تاکتیک های مختلف برای آزار و اذیت مردم، بر کشور حاکم هستند. در سطح بین الملل علیه مدارس دینی ما برنامه ریزی می‌کنند که چنین اقداماتی قابل تامل هستند، مسئله مدارس مذهبی چنین موضوعی در منطقه است که اگر جرأت به نابودی آنها را کردند، قطعا خودشان نابود خواهند شد، اما مدارس سرجای خود باقی می‌مانند. باید به مردم حق رأی دهند، جز این راه حلی دیگری در اختیار ندارند. تمامی اعضای کابینه دولت دزد و فاسد هستند و باید استعفا دهند. امروز تنها اسلام آباد را قرق کرده ایم، با قرق کردن پاکستان قدرت خود را به شما نشان خواهیم داد.

 

ارسال نظر

 
1