خبر فوری

 
 
فریاد اعتراض خانواده افراد ربوده شده توسط سازمان های اطلاعاتی پاکستان برای آزادی عزیزانشان در حاشیه عزاداری روز اربعین
کد خبر :1094957226

15:00 1397/08/09


برچسب ها : ISI, افراد ربوده شده, پاکستان, سازمان اطلاعات پاکستان, کراچی,

صدها تن از عزاداران حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در حاشیه مراسم عزاداری به مناسبت اربعین حسینی در شهر کراچی،هم صدا با خانوده های افراد ربوده شده، اعتراض خود را نسبت به ربوده شدن افراد مختلف از شیعیان پاکستان را اعلام کردند و خواستار آزادی هرچه سریعتر این افراد شدند.


 

کراچی:به گزارش راز نیوز صدها تن از عزاداران حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در حاشیه مراسم عزاداری به مناسبت اربعین حسینی در شهر کراچی،هم صدا با خانوده های افراد ربوده شده، اعتراض خود را نسبت به ربوده شدن افراد مختلف از شیعیان پاکستان را اعلام کردند و خواستار آزادی هرچه سریعتر این افراد شدند.

تعداد زیادی از خانواده های شیعیان چشم به راه بازگشت عزیزانشان به خانه هستند،عزیزانی که بدون هیچ جرم و اتهامی توسط ماموران سازمان های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده اند و خانواده های آنان هیچ اطلاعی از وضعیتشان را در دست ندارند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات،اعلام نمودند که ربودن شهروندان بیگناه بدون هیچ جرم و یا اتهامی،خود نمونه ای از جرم و عمل تروریستی است و بر خلاف موازین و حقوق اولیه انسانی است،که از سوی هر گروهی محکوم قرار خواهد گرفت.

تظاهرات کنندگان همچنین خواستار آزادی سید فیصل رضا عابدی شخصیت برجسته شیعه شدند که به اتهام واهی توهین به نظام عدالتی پاکستان،در بازداشت به سر میبرد.

خانواده های افراد ربوده شده همچون گذشته از مقامات سازمان های اطلاعاتی و دولتی خواسته اند که چنانچه عزیزانشان مرتکب خطایی شده اند،آنها را به دادگاه ها ارائه کنند و مورد مجازات قرار دهند.

تاکنون 120 تن از شهروندان شیعه پاکستانی توسط سازمان های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده اند و از سه سال گذشته هیچ خبری از وضعیت آنان در دست نیست و کسی نیز در این زمینه پاسخگو نیست که این افراد تحت حراست کدام ارگان و سازمانی به سر میبرند و بر اساس کدام جرم و یا اتهامی در بازداشت به سر میبرند.

طی روزهای گذشته نیز 2 تن از شیعیان پاکستان به نام های سید رضوان حیدر کاظمی و سید رضی شمس از کارکنان سازمان امامیه پاکستان موسوم به ISO توسط سازمان های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده اند که یکی از این افراد به نام سید رضی شمس پس از 2 روز به منزل خود بازگشته و از وضعیت سید رضوان حیدر تاکنون هیچ خبری در دست نیست.

ارسال نظر

 
1