خبر فوری

 
 
فرمانده کل ارتش هند : با پاکستان باید به زبان خودش صحبت کنیم ...
کد خبر :1703562791

17:55 1397/06/31


برچسب ها : ارتش, پاکستان, تروریست, تروریسم, حمله, هند, هندوستان,

فرمانده کل ارتش هندوستان گفت : لازم است که هندوستان عملیاتی سخت و کوبنده عليه پاکستان و همچنین تروریسم انجام دهد .


فرمانده کل ارتش هندوستان گفت : لازم است که هندوستان عملیاتی سخت و کوبنده عليه پاکستان و همچنین تروریسم انجام دهد .

براساس گزارشات رسانه های هندوستان، فرمانده کل ارتش هندوستان گفته است که، هند باید به زبان خود پاکستان ، به آنها پاسخ دهد.

بیپین روات، فرمانده کل ارتش هندوستان گفته است که باید در طی عملیاتی کوبنده به اقدامات پاکستان و تروریسم پاسخی قاطع دهیم. اکنون وقت آن رسیده است تا به پاکستان با زبان خود آن پاسخ دهیم.

وی اقدام لغو دیدار وزرای خارجه پاکستان و هند از جانب دولت این کشور را مورد حمایت قرار داده وگفت : مذاکرات و تروریسم نمی تواند باهم ادامه داشته باشد.
وی افزود : سیاست های دولت هندوستان در این مورد کاملا واضح و آشکار است و ما نیز هیچ گونه احساس ضعفی درمورد عدم برگزاری مذاکرات نداریم، زیرا مذاکرات و تروریسم نمی توانند باهم جریان داشته باشند.

وی با متهم کردن پاکستان به حمایت از تروریسم گفت : پاکستان باید پایگاه های تروریستی را نابود کند.

 


سخنگوی ارتش پاکستان نیز در پی اتهامات و تهدید های فرمانده کل ارتش هندوستان گفت : ما هیچ گونه هراسی از مقابله و رویارویی با هند نداریم. وی متهم کردن پاکستان از جانب هندوستان را از اقدامات دیرینه این کشور خوانده و گفته است که : پاکستان آماده جنگ بوده و در همه حال آماده ی پاسخ به حملات احتمالی نیز است .


ژنرال آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان در پی سخنان فرمانده کل ارتش هندوستان گفت : جنگ زمانی انجام می‌شود که یکی از طرفین حاضر به جنگ نباشد و یا بیمناک باشد. ما با تروریسم مبارزه کرده ایم و می‌دانیم که قیمت امنیت چقدر است.

وی با رد کردن اتهام فرمانده کل ارتش هند مبنی بر بی احترامی صورت گرفته بر یکی از اجساد نظامیان ارتش هند از جانب پاکستان گفت : ما به هیچ وجه به جسد یک نظامی بی حرمتی نخواهیم کرد.
تمایل ما به صلح را نباید به عنوان ضعف ما قلمداد کنید، نخواهیم گذاشت امنیت منطقه خراب شود. به شعار صلح آمیز خود ادامه خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد که، هندوستان از دیر باز از مذاکرات صلح آمیز دوجانبه مفرور بوده است.

ارسال نظر

 
1