خبر فوری

 
 
فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان: پاکستان در جنگ با تروریسم در کنار ترکیه ایستاده است
کد خبر :851265755

15:25 1399/10/29


برچسب ها : ارتشبد, پاکستان, پاکستان و ترکیه, ترکیه, ژنرال مجاهد انور, فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان, مارشال مجاهد انور خان, مجاهد انور خان,

ارتشبد مجاهد انورخان فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان به آنکارا پایتخت ترکیه سفر و با با اعضای هیئت مدیره انجمن مدافعان عدالت و مطالعات استراتژیک ترکیه (ASSAM) دیدار کرد.


آنکارا: به گزارش راز نیوز | ارتشبد مجاهد انورخان فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان در سفر خود به ترکیه با اعضای هیئت مدیره انجمن مدافعان عدالت و مطالعات استراتژیک ترکیه (ASSAM) دیدار کرد.

فرمانده نیروی هوای ارتش پاکستان گفت: پاکستان به طور کامل از ترکیه در قبرس و سایر مسائل منطقه ای حمایت می کند و همچنین در کنار برادران ترک خود در جنگ با تروریسم ایستاده است.

ارتشبد مجاهد انورخان در سخنرانی خود بیان کرد: پاکستان و ترکیه دو کشور، یک ملت هستند. این دو کشور همراه با فرهنگ و ایمان مشترکی که دارند از منافع و چالش های مشترکی نیز برخوردارند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان در ادامه سخنرانی خود افزود: هند همچنان تلاش های صلح پاکستان را نادیده می گیرد و به حمایت از نمایندگان (تروریست ها) خود در افغانستان برای ایجاد بی ثباتی در پاکستان از طریق اقدامات تروریستی ادامه می دهد. وخامت اوضاع در کشمیر و اوضاع ناگوار کشمیری ها یک علامت سوال بزرگ برای جامعه جهانی است.

ارتشبد مجاهد انورخان فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان ابراز داشت که برای مقابله با چالش های روز و دستیابی به منافع مشترک، همکاری های دفاعی بین دو کشور باید بیشتر تقویت شود.

ارسال نظر

 
1