خبر فوری

 
 
فرمانده نیروی دریایی قطر: تلاش های ویژه پاکستان برای مدیریت مرزی و صلح و ثبات منطقه ای قابل قدردانی هستند
کد خبر :1515044107

16:53 1400/09/03


برچسب ها : پاکستان و قطر, روابط نظامی, ژنرال قمر جاوید باجوا, ستاد فرماندهی, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده نیروی دریایی قطر, همکاری دفاعی, همکاری نظامی,

سرلشکر عبدالله بن حسن الصلیحی فرمانده نیروی دریایی قطر ساعتی قبل با حضور در ستاد فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش دیدار کرد .


راولپندی: به گزارش راز نیوز| سرلشکر عبدالله بن حسن الصلیحی فرمانده نیروی دریایی قطر ساعتی قبل با حضور در ستاد فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش دیدار کرد که در این دیدار در خصوص امور مورد علاقه دوطرفه، وضعیت امنیتی منطقه و امور فنی رایزنی انجام شد.

براساس جزئیات منتشر شده از این دیدار توسط روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR، فرمانده ارتش پاکستان در این دیدار با بیان اهمیت بسزای روابط با قطر برای پاکستان، تمایل ارتش پاکستان برای افزایش همکاری های دفاعی و امنیتی با نیروهای مسلح قطر را ابراز داشت و گفت: وحدت جهانی در افغانستان به همراه همکاری برای توسعه اقتصادی مردم افغانستان جهت صلح و ثبات منطقه ضروری است.

فرمانده نیروی دریایی قطر ضمن تمجید از توانایی و مهارت نیروهای مسلح پاکستان، عزم خود برای افزایش همکاری ها در بخش های مختلف را ابراز داشت و بیان کرد: عملکرد پاکستان در وضعیت افغانستان، تلاش های ویژه برای مدیریت مرزی و صلح و ثبات منطقه ای قابل قدردانی هستند.

ارسال نظر

 
1