خبر فوری

 
 
فرمانده ارتش پاکستان: پاکستان و چین همواره در هر مسئله ای در کنار یکدیگر ایستاده اند
کد خبر :1934799942

18:27 1399/09/10


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش چین, پاکستان, پاکستان و چین, چین, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, وزیر دفاع چین, یادداشت تفاهم,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با فیننگ هی وزیر دفاع چین، اظهار داشت که پاکستان و چین همواره در هر مسئله ای در کنار هم ایستاده اند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با فیننگ هی وزیر دفاع چین، اظهار داشت که پاکستان و چین همواره در هر مسئله ای در کنار هم ایستاده اند.

سرلشکر بابر افتخار سخنگوی ارتش پاکستان در پیام توییتری اظهار داشت که وزیر دفاع چین از مقر فرماندهی ارتش پاکستان GHQ بازدید به عمل آورد و با ژنرال قمر جاوید باجوا دیدار کرد. در بدو ورود میهمان، از وی توسط رژه افتخاری استقبال شد و وی با حضور بر مزار شهدا، با قرار دادن دسته گل بر مزار، ادای احترام کرد. در این دیدار بر محور های تعاملات دوجانبه، موضوعات مورد علاقه، همکاری های دفاعی دوجانبه و امور امنیتی گفتگو انجام شد. فرمانده ارتش پاکستان در این بین با حائز اهمیت خواندن روابط با چین برای ارتش پاکستان، گفت: از چین بابت حمایت و همکاری بدون شرط در هر مسئله ای با پاکستان، سپاس گذاریم و دو کشور همیشه در مسئله ای در کنار یکدیگر ایستاده اند. با چالش های آینده به صورت مشترک مقابله خواهیم کرد.

سخنگو در ادامه ابراز داشت که در این بین میان ارتش های دو کشور یادداشت های تفاهمی به امضاء رسید و وزیر دفاع چین، از پاکستان بابت فراهم کردن فضای امن برای پروژه های سی پیک، قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1