خبر فوری

 
 
فرمانده ارتش پاکستان: عزم و حمایت کامل دولت افغانستان برای مقابله با چالش های تروریسم ضروری است
کد خبر :1063501683

10:44 1402/02/17


برچسب ها : ISPR, اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, امیر خان متقی, پاکستان و افغانستان, تروریسم, روابط دوجانبه, ژنرال سید عاصم منیر احمد, سپهبد عاصم منیر, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, وزیر امور خارجه افغانستان,

امیر خان متقی وزیر امور خارجه افغانستان که به منظور شرکت در نشست سه جانبه افغانستان-چین و پاکستان در اسلام آباد به سر می برد، با ژنرال عاصم منیر فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| امیر خان متقی وزیر امور خارجه افغانستان که به منظور شرکت در نشست سه جانبه افغانستان-چین و پاکستان در اسلام آباد به سر می برد، با ژنرال عاصم منیر فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR، در این نشست در خصوص بهبودی مکانیزم اوضاع امنیتی فعلی صحبت شد. از طرفی در خصوص استحکام روابط دوجانبه و استمرار ارتباط برای حل مشکلات، توافق شد.

فرمانده ارتش ضمن تاکید بر لزوم افزایش همکاری های دوجانبه جهت مقابله مشترک با افراط گرایی و تروریسم، تعهد پاکستان به یک افغانستان با ثبات و  صلح آمیز را تکرار کرد. وی همچنین خاطر نشان ساخت که عزم و حمایت کامل دولت افغانستان برای مقابله با چالش های تروریسم ضروری است.

همچنین بیان شد که وزیر خارجه افغانستان حمایت دیرینه پاکستان از مردم افغانستان را مورد تمجید قرار داد و گفت: برای گسترش رفاه و ثبات منطقه ای، خواستار همکاری با پاکستان هستیم.

ارسال نظر

 
1