خبر فوری

 
 
فرماندار ایالت پنجاب: قتل ژنرال سلیمانی میتواند منجر به جنگ جهانی سوم شود
کد خبر :1232385928

18:16 1398/10/14


برچسب ها : آمریکا, افغانستان, پاکستان و ایران, عراق, فرماندار, قاسم سلیمانی,

چودری محمد سرور فرماندار ایالت پنجاب پاکستان در پیام تویتری، گفت: قتل ژنرال سلیمانی میتواند منجر به جنگ جهانی سوم شود، این مانند پرتاب دینامیت در جعبه تینر است.


لاهور: به گزارش راز نیوز| چودری محمد سرور فرماندار ایالت پنجاب پاکستان در پیام تویتری، گفت: قتل ژنرال سلیمانی میتواند منجر به جنگ جهانی سوم شود، این مانند پرتاب دینامیت در جعبه تینر است. وی در پیام خود در خصوص حملات آمریکا به کشورهای افغانستان و عراق،نوشت: وی به عنوان عضو پارلمان انگلیس با این حملات مخالفت کرده بود. وی گفت: همه کسانی که به این جنگ ها رأی مخالف داده بودند بر این باورند که جنگ، تروریسم و افراط گرایی را ترویج میدهد .
ناگفته نماند وی در دور حکومت سابق پاکستان فرماندار ایالت پنجاب بوده، اما به دلیل اختلافاتی با حزب نون لیگ از آن جدا شده و به عضویت حزب تحریک انصاف درآمد و مجددا به عنوان فرماندار ایالت پنجاب منتخب شد. وی قبل از بازگشت به پاکستان، در سیاست انگلیس شخصت فعالی بوده است؛ وی از سال 1997 تا 2010 نماینده پارلمان انگلیس از گلاسکو اسکاتلند بوده و همچنین دارنده نشان افتخار نخستین شخصیت مسلمان عضو مجلس انگلیس نیز است.

 

ارسال نظر

 
1