خبر فوری

 
 
فردوس عاشق اعوان: قطر در بخش های متعدد پاکستان سرمایه گذاری می کند
کد خبر :2038217235

14:38 1398/12/09


برچسب ها : امیر قطر, پاکستان و قطر, تجارت, سرمایه گذاری, گردشگری, نخست وزیر,

فردوس عاشق اعوان دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور اطلاع رسانی ضمن اعلام خبر سرمایه گذاری قطر در بخش های متعدد پاکستان پس از سفر روز گذشته نخست وزیر پاکستان به قطر، ابراز داشت: از طرح های سرمایه گذاری، توسعه و سعادت امیر قطر در پاکستان استقبال می کنیم .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| فردوس عاشق اعوان دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور اطلاع رسانی ضمن اعلام خبر سرمایه گذاری قطر در بخش های متعدد پاکستان پس از سفر روز گذشته نخست وزیر پاکستان به قطر، ابراز داشت: از طرح های سرمایه گذاری، توسعه و سعادت امیر قطر در پاکستان استقبال می کنیم ، عمران خان نخست وزیر پاکستان روز گذشته در رابطه با روابط دوجانبه، تجارت و تقویت پروژه های سرمایه گذاری با امیر قطر به گفتگو پرداخت. سرمایه گذاری در بخش توریستی موجب گسترش گردشگری در پاکستان خواهد شد، همچنین در رابطه با مواقع تجاری برای شرکت های پاکستانی در جام جهانی فیفا 2022 نیز با امیر قطر صحبت شده است.

دستیار ویژه پاکستان در ادامه، خاطر نشان کرد: گزارشی از خشونت ها در هند علیه مسلمانان نیز به امیر قطر ارائه شد، نخست وزیر از وضعیت خراب و نقض حقوق بشر در کشمیر اشغالی گفت و در پایان طرفین در زمینه همکاری دوجانبه در جهت برقراری امنیت در منطقه توافق کردند.

 

ارسال نظر

 
1