خبر فوری

 
 
فردوس عاشق اعوان : حامیان تروریست های موجود در مرز پاکستان چه کسانی هستند ؟
کد خبر :1872054080

11:44 1398/02/12


برچسب ها : آصف زرداری, بلاول بوتو زرداری, تروریست, جنبش تحفظ پشتون, فردوس عاشق,

فردوس عاشق اعوان اظهار داشت : جنبش حفاظت از پشتون اعتراف کند که پشت پرده پشتیبانی تروریست ها در مرز چه کسانی هستند ؟


 

فردوس عاشق اعوان اظهار داشت : جنبش حفاظت از پشتون اعتراف کند که پشت پرده پشتیبانی تروریست ها در مرز چه کسانی هستند ؟

اسلام آباد : فردوس عاشق اعوان معاون خصوصی وزارت اطلاعات اظهار داشت : ما تروریست هایی که از خط مرزی ما عبور کرده و به نیروهای ارتش ما حمله میکنند را به شدت محکوم می نمایم.

طبق اطلاعات به دست آمده : فردوس عاشق طی بیانیه ای اعلام کرد : ما قربانیان و خسارت های جانی بسیاری از طریق حملات متعدد از طرف مرز افغانستان داشته ایم .

دکتر فردوس عاشق افزود : ما به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که مرز افغانستان علیه کشور مان مورد سوء استفاده قرار گیرد و همچنین درود و سلام ما بر جوانان که با جان و مال خود از این کشور دفاع می کنند.

وی در ادامه افزود : لازم به ذکر است که رهبران جنبش حفاظت از پشتون انتقاد های خود را علیه سازمان ها و موسسات دولتی پاکستان را متوقف نماید.

وی سخنان خود را با پرسش سوال از رهبران جنبش حفاظت از پشتون آغاز نمود و اظهار داشت : آیا جنبش حفاظت از پشتون اقدامی علیه این عمل انجام خواهد داد ؟ و همچنین افزود پشت پرده پشتیبانی تروریست ها در مرز چه کسانی هستند ؟

همچنین وی افزود : فعالیت های جنبش حفاظت از پشتون همانند رفتار هندوستان علیه پاکستان می باشد و در ادامه افزود : تمام این سیاست هایی که در آخرین روز به اشتراک گذاشته شد به رهبری همین سیاست لازم است مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : اکثر جوانان از قبیله های مختلف به جنبش حفاظت از پشتون هیچ وابستگی ندارند و شاید برخی از عناصر ضد دولت و حکومت پاکستان وارد این جنبش شده اند.

وی افزود : میتوان گفت رهبری این جنبش با کشور هند یا کشور دیگر ارتباط مستقیم دارد که این عناصر در داخل با تبلیغات نادرست مشکلات زیادی برای ما فراهم نموده اند.

ما خواهان کنار گذاری مطلق این جنبش نیستیم و نخواهیم بود به دلیل این که دولت پاکستان با این جنبش گفتگوی سیاسی انجام داده است و این باید مورد بررسی قرار بگیرد که جوانان موجود در این جنبش مخالف منافع دولت پاکستان نیستند.

آصف زرداری حمایت کامل خود را از جنبش حفاظت از پشتون اعلام کرد.

رئیس حزب مردم اظهار داشت : طی ملاقات محسن داور با بلاول بوتو گفت این بازی هیچ پایانی ندارد و مردم مناطق مختلف باید داخل جریانات ملی قرار بگیرند.

طبق اطلاعات به دست آمده : آصف زرداری اظهار داشت : محسن داور رهبر جنبش حفاظت از پشتون و عضو مجلس ملی با بلاول بوتو دیدار نمود و همچنین گفت که این بازی تا کنون ادامه دارد و مردم مناطق مختلف باید داخل جریانات ملی کشور قرار بگیرند و همچنین حزب مردم از خواسته های جوانان حمایت میکند و لازم به ذکر است که بلاول بوتو زرداری در یک بیانیه ای از حمایت خود از جنبش حفاظت از پشتون سخن گفت.

همچنین تحلیلگران سیاسی میگویند : جنبش حفاظت از پشتون که در گذشته علیه رائو انور مبارزه میکرد ، چرا در حال حاضر آصف زرداری رئیس جمهور سابق ، وی را به عنوان فرزند شجاع خود اعلام می کند و همچنین حزب مردم به جای متهم نمودن جنبش حفاظت از پشتون ، اعلام همکاری و حمایت نموده است.

در حالی که روز گذشته آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان اظهار داشت : جنبش حفاظت از پشتون از طرفی علیه رائو انور مبارزه میکند و از طرفی دیگر از حزب وی حمایت و پشتیبانی می نماید.

بلاول بوتو زرداری در خطاب به ارتش پاکستان گفت : ما از جنبش حفاظت از پشتون حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد و ما از تهدیدات شما نخواهیم ترسید و ما آماده هستیم که به خاطر آن به زندان برویم اما ما دادگاه نظامی ، دموکراسی و آزادی سیستم خود را تغییر نخواهیم داد و همچنین ما برای این کشور قربانی و خسارت های جانی و مالی بسیاری متحمل شده ایم و از تهدیدات شما هیچ هراسی نداریم.

ارسال نظر

 
1