خبر فوری

 
 
فاروق ستار : شهید عابدی را برای بازنگه داشتن از هدفش به قتل رسانده اند
کد خبر :175094634

15:10 1397/10/15


برچسب ها : پاکستان, جنبش ملی متحد, کشتار شیعیان,

کراچی : فاروق ستار رهبر پیشین جنبش ملی متحد MQM گفت : سید علی رضا عابدی را به دلیل جلوگیری از نرسیدن به هدفش و وارد کردن کراچی به فضای ناامنی، به قتل رسانده اند.


 

کراچی : فاروق ستار رهبر پیشین جنبش ملی متحد MQM گفت : سید علی رضا عابدی را به دلیل جلوگیری از نرسیدن به هدفش و وارد کردن کراچی به فضای ناامنی، به قتل  رسانده اند.

فاروق ستار در مصاحبه مطبوعاتی خود در خارج از دادگاه مبارزه با تروریسم گفت : ما با عزم و اراده جدی هر روز به دادگاه می آییم، با وجود حضور هر روزه ما در دادگاه این پرونده تاکنون باز نشده است. متاسفانه به درخواست های مبنی بر اجرای عدالت به طور جدی رسیدگی نمی شود.

وی در ادامه افزود، باتوجه به این موضوع که قتل عابدی از مسائل مهم است، اما تاکنون قاتل وی دستگیر نشده است، از طرفی دولت نیز در رابطه با دستگیری قاتلین خبری منعکس نمی کند. علی رضا عابدی تحت یک توطئه خشونت آمیزی به قتل رسیده است، وی را برای بازداشتن از رسیدن به هدفش و وارد کردن کراچی به فضای ناامنی به قتل رسانده اند. علی رضا عابدی خواستار برپایی جنبش ملی متحدی همچون سال 1364 بود، اما این هدف مورد تایید برخی عناصر نبوده است. حتما قاتلین شهید را دستگیر خواهیم کرد. تا زمانی که قاتلین شهید عابدی دستگیر نشوند، ما سکوت اختیار نخواهیم کرد.

فاروق ستار در ادامه گفت و گوی خود با اشاره به این موضوع که وی از دوستان نزدیک شهید عابدی بوده است گفت : دادگاه برای پیش‌برد پرونده قتل شهید عابدی من را احضار می کند، زیرا می دانند که من از نزدیکترین دوستان وی بوده ام. در پاسخ دادگاه در رابطه با این امر که در قتل شهید به چه کسی مشکوک هستیم من سکوت اختیار کردم، زیرا همچون من همه می دانند که چه کسی قاتل شهید عابدی است.

لازم به ذکر است که بیشتر سیاستمدران و تحلیل گران سیاسی خبر دادند که پشت پرده قتل سید علی رضا عابدی، دست های پنهان ارتش پاکستان و برخی از سازمان های اطلاعاتی این کشور است.

ارسال نظر

 
1