خبر فوری

 
غلام احمد بلور : درصورت جنگ هند با پاکستان، با دولت و ارتش همکاری نخواهیم کرد
کد خبر :1990413807

21:03 1397/12/06


برچسب ها : ارتش, پاکستان,

نایب رئیس حزب ملی عمومی حاجی غلام احمد بلور گفت : باوجود این که احتمال جنگ هند با پاکستان وجود ندارد، اما درصورت بروز جنگ ما به هیچ وجه با دولت و ارتش پاکستان همکاری نخواهیم کرد.


 

به گزارش راز نیوز، نایب رئیس حزب ملی عمومی حاجی غلام احمد بلور گفت : باوجود این که احتمال جنگ هند با پاکستان وجود ندارد، اما درصورت بروز جنگ ما به هیچ وجه با دولت و ارتش پاکستان همکاری نخواهیم کرد. وی طی گفتوگو با هیئت های احزاب و گروه های مختلف در منزل خود ابراز داشت : ما به همراه مردم با دشمن خواهیم جنگید، نمی توانیم با دولتی که بدون در نظر داشتن حقوق رأی مردم، این حق را نادید گرفته و غصب می کند همکاری کنیم. وی با انتقاد شدید از دولتمردان پاکستان اذعان داشت که نمی توانیم به افرادی که در حرکت دادن ملت به سوی تاریکی ها نقش داشته اند اعتماد کنیم.

وی از جنگیدن خاندان بلور و حزب جمهوری خواه این خاندان به نام ای ان پی در صف مقدم برای جمهوری و جان باختن افراد در این مسیر خبر داد و افزود : تنها از منزل ما 3 جنازه خارج شده، اما با این وجود دولتمردان ما را به زور از سیاست برکنار کردند.

حاجی غلام احمد بلور گفت : درد و دل را با نزدیکان می کنند، و من نیز از سازمان‌های کشورم به دلیل ظلم و جنایاتی که بر ما روا داشتند شکایت دارم، انتخابات سال 70 توسط ژنرال یحیی خان برگزار شد که ذوالفقار علی بوتو ایالت پنجاب را باخود همراه کرد و ما نیز خوشبختانه با همکاری جمعیت علمای اسلام، در ایالت های خیبر پختون خوا و بلوچستان دولت تشکیل دادیم.

ارسال نظر

 
1